Gå til innhold

Hvorfor skulle akurat dette være så vanskelig?? greier ikke vende oss til nanet vi har valgt!!!

Anbefalte innlegg

vi fikk gutt nr 2 13 mars altså han er litt over en mnd... vi har egentlig valgt et navn.. sander men greier ikke venne meg til det.. er liksom noe som ikke stemmer mellom navnet og gutten liksom...

hva skal jeg gjøre? Det eneste som står i hue mitt er sebastian... Som jeg ville ha i utgangspungtet( men deler av svigerfamilien har vørt imot det, og sambo synes heller ikke noe sørlig om det)... Han vill e ha kevin og det ville ikke jeg synes det var rart liksom... (navnet er fint men ikke til han)...

så kom noen med forslag kevin sebastian... men til nr 1 ville vi ikke ha dobbelt navn pga unga skulle ha dobelt etternavn.... og synes det ble litt mye....

men så ble det dette pga det var det eneste navnet vi var "enige" om....

og ikke helt greier å vende oss til det noen av oss...

det var så mye enklere sist.... var på ultralyd fikk vite at det var gutt, navnet ble bestemt på 123...

så nå lurer jeg på om noen kanskje har noen navneforslag eller råd om hva vi kan gjøre har også sendt inn papira til folkeregistret, får vi endra det?

Fortsetter under...

Jeg har lest flere ganger her inne om folk som vet om noen som har endret navnet på ungen etter en tid. Dette må dere bestemme selv og ikke bry dere om hva andre tenker. Det er tross alt noe dere skal like å forholde dere til resten av livet. Er ikke det viktigere enn å beholde et navn bare fordi babyen har hatt det en måned? Noen vil nok heve på øyenbrynene, men drit i det da.

Men, for å ha sagt det, jeg synes Sander er et pent navn. Mye bedre enn Kevin og Sebastian. Bryr du deg om det?

NEi, takk for "oppmuntringen"... synes også sander er et kjempe fint navn.. liker det veldig godt,... sånn svigemorsdrøm navn... men det som er er at jeg ikke synes det passer til gutten vår.. er ikke no galt med navnet eller gutten.. bare ikke sammen...

Dersom han bare er litt over en måned er det jo ikke for sent å bytte navn! Jeg skjønner ikke den greia med at man skal finne navn med det samme ungen er født - som du sier skal jo navnet passe med ungen, og det tar jo litt tid å bli kjent!

Synes Sander er et veikt navn, og Kevin er blodharry. Sebastian er det fineste :-) Det er jo mange flotte navn å velge mellom - bare ta dere god tid og bli enige dere i mellom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...