Gå til innhold

Juni: så hvordan går det her inne da`?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

går med disse små tassene her inne? mange som er begynt i barnehage?jeg er enda hjemme med lillemann :) og blir det i et år til.....skal bli godt =) hvordan går det med kryping og gåingen-? isaac er smått begynt å prøve seg på å gå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesnuppa tok faktisk 4 skritt alene i dag - nå går det fort her altså!! :-O Moro er det, men foretrekker at hun er liten mens hun enda kan jeg..! Hun begynner i barnehagen i august/september, da skal jeg tilbake på skolen, jeg gleder meg faktisk! :-) Var hjemme i to år med storebror, fikk 4 mnd i jobb før jeg ble gravid med lillesnuppa, sykmeldt etter 2 mnd, så føler at jeg har gått hjemme i snart 4 år jeg, hehe.:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupsi begynte å gå ordentlig på 10-månedersdagen sin, etter å ha gått noen små skritt alene i tre uker. Men hun går ennå bare når hun føler seg helt sikker, ellers slipper hun seg ned på kne og går på knærne i stedet.

Hun begynner i barnehage i august, hvis vi bare får plass så. Og i juli skal jeg begynne å jobbe. Gleder meg masse og gruer meg minst like mye. Akkurat nå føler jeg for å gå og holde henne i hånden til hun blir 18 år. Hehe, men vet jo at det ikke er så fryktelig sunt da! :)

 

Moro å se at flere småttiser har begynt å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...