Attekattenoa Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Tok nettopp en CB-gravitest. Var såå spent, IKM var sist onsdag. Men skuffelsen var stor da det aldri kom opp noen kontrollstrek. Og i testvinduet er det helt lyseblått.. Så da er jo testen ugyldig. Snakk om bortkastede penger!:-( Skjønner ikke at jeg kan ha tatt testen feil, har jo tatt slike tester mange ganger før, dritt altså!!! Noen som har opplevd det samme?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei! Så kjedelig... Har ikke opplevd helt det samme, men tror det er viktig at det kommer NOK urin på pinnen for at den skal virke. Men det kan jo også hende at du har fått en defekt test. Jeg ville snakket med dem på apoteket jeg. Og kanskje tatt en ekstra test i og med at du er så langt over IKM?? Husk: Du kan fortsatt være gravid!!!! Krysser i allefall fingrene for deg! Hilsen meg som har IKM i morgen eller onsdag - og en hel del symptomer...
CB-BabyBoy Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Been there, done that my friend! 2 ganger faktisk, så min konklusjon er at CB er noe skikkelig dritt. Og jeg gjorde det helt etter oppskriften begge gangene. Jeg spurte på apoteket om hva man skal gjøre; man har jo fått en defekt vare og det brilliante svaret var "kjøp en ny"... Jeg sendte også en mail til de som lager CB og fikk en avklaring uten like hvorav jeg kunne fint lese gjennom linjene "hvor dum er du som ikke kan tisse på en pinne riktig". Jeg fikk tilbud om en ny test i posten, men da måtte jeg sendt de serienummer og alt mulig info. Jeg spurte på et annet apotek (Vitus som fører CB og New Generation) og de sa følgende: det er ikke en smule forskjell med unntak av prisen! De anbefalte også å tisse i en urinprøvekopp og så sette pinnen i det, mye lettere. Jeg bruker New Generation og er fornøyd med de - i den grad man er fornøyd med negative tester da
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg bruker forresten et urinprøveglass når jeg tester - litt mer kontroll føler jeg ;-)
Gjest Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 hei,æ fikk en defekt test for itj så læng sea. å d va vist dumt for æ va gravid da vist d sæ,men æ mista i påska da! æ gjor itj nå for å få ny test men æ like itj cb testan lenger nei,bruke no å tiss på glass å sett den nedi:) my enklar ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå