Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hei. Mensen er forsinket, men har ikke testet positivt ennå. Har noen her opplevd å teste negativt flere ganger for så å teste positivt lenge etter forventet mens? Har noe ømme pupper og vært litt småkvalm- kan godt være ønsketenkning, men vil så gjerne være gravid. Håpefull.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 d e mange som ikke teste positivt før mange daga/uka etter ikm, men trur at når du e rundt uke 6-7 ska du ha testa positivt, så du må nåkk bare teste dæ ofte, hcg nivået fordoble sæ som oftest i bynnelsen, så d bør ikke ta altfor lang tid før du teste positivt visst du allerede e over mens :-) men visst mensn ikke kommer, kan du jo alltids ta blodprøve på laben? bare ringe lægen dn å få rekvisisjon på hcg nivå, så måle dm jo fort om du e gravid eller ikke :-) Lykke te!! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg testet positivt 7+0 Vet om andre som har testet på dag 74 og 75....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Er i samme situasjon som deg. Håper også på positiv test en av de nermeste dagene.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 jeg testet ikke posetivt før 7 uker på vei..lykke til:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 min test ble ikke posetiv før to uker etter forventet mens..
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Hei! Første gang jeg va gravid testet jeg negativt helt fram til jeg var 3mnd på vei. Tok 3-4 tester før d som va negative..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå