Smiiil :o) Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Heisann alle sammen! Endelig kunne jeg komme inn i dette forumet. Nå ble det klaff etter å ha prøvd siden oktober. Jeg er i min 9. uke nå hvis jeg har regnet riktig. Noen andre som er i samme uke som meg? Men jeg skal ikke til legen før eg er i uke 11. Er ikke det litt sent? Dette er det første barnet mitt så jeg har så mange tanker og spørsmål. Kan jo ingen ting om dette jeg...
Linde Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei! Jeg er i uke 11 i mitt 3.svangerskap og var hos legen i dag. I de 2 første svangerskapene var jeg hos legen i uke 10, så du er nok i rute Lykke til!
puusekatt Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Heisann! Gratulerer : ) Jeg er også i uke ni, var hos legen idag, men det er vel litt forskjellig, kommer vel an på når man finner ut at man er gravid osv. Er min første, så jeg har mange ting jeg lurer på jeg også! hehe : )
veslamøy Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 heisann tror det er litt forskjellig når man er til kontroll hos legen. Jeg skal ikke på kontroll før på torsdag å da er jeg 12 fullgåtte uker, mens andre er på kontroll så tidlig som i uke 6-7..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå