Gå til innhold

nå føler jeg meg slem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk vite at søskenebarnet mitt venter baby i oktober i dag.

men jeg klarer ikke å bli glad av tanken.

hær har vi prøvd i 2 år,å jeg føler det er så urettferidg:o(men jeg vill jo ikke være sånn....

hun gikk tilbake til xen i 3 uker å vips er hun gravid,sku ønske det var like lett for alle.

sorry sytinga,måtte bare få det ut,så kansje jeg klarer å bli snill igjen:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånt føles skikkelig urettferdig.

Been there.........

Håper du klarer å glede deg etterhvert. Jeg måtte rett og slett bare gi meg selv litt tid. Nå gleder jeg meg til å bli reservetante til spira til venninna mi. Skal begynne å sy patchwork-teppe til dem i morgen og det gleder jeg meg skikkelig til!

Er godt å få ut frustrasjonen et sted - og søskenbarnet ditt er kanskje ikke den beste å øse det ut over. Nei, kom inn til oss, få det ut, gi det tid og så går det forhåpentligvis litt bedre.

Klemmer fra

Skrevet

nei hun skal jeg bare være snill med:o) hun gleder seg jo sånn:o) å hun vet ikke om våre problemer.

men nå kom jo alle spørsmålene om ikke vi skal ha flere snart,lilla begynner jo å bli stor, å hvor dårlig gjort det er å ha bare ett barn, å hvor glad hun hadde blitt om hun fikk søsken snart.

vi bare svarer at vi ikke skal ha fler,orker ikke å forklare till alle å en hver om våre problemer.

Skrevet

Det samme skjedde meg for et par uker siden, hun også i oktober!

Litt problemer med og glede meg villt på hennes vegne, men jeg gjør det nå, når sjokket fikk lagt seg..

*verpesjuk*

Skrevet

heihei damer.

takk for svar.

mannen min og jeg ble enige om å droppe prøvingen om ikke hannes sædprøve er bra,han skal neste onsdag å sjekke så vi får se hvor det går..

det er litt tungt..

Skrevet

Uff, håper det går i orden! Ikke lett å holde humøret oppe når man veit at man kanskje ikke skal prøve mer, engang!! Tenker det blir noen lange uker framover, til dere får svar. Håper som sagt at svømmerne hans er i orden, at dere fortsatt prøver, og ikke minst at du snart blir gravid. LYKKE TIL!

Skrevet

Hei forstår deg kjempe godt. her sitter vi å sliter som pokker med tester og div og sex er bare blitt rot og ikke noe godt mer liksom. Så er det enkelte som bare popper ut mager og unger, blir så lei meg jeg da, naboen ble gravid på første forsøk og her sitter jeg 4 år prøveren:o(('

*men håper det klaffer for oss også en dag*

*klem*

Skrevet

ja man håper jo på det.

men når ikke legen orker og hjelpe engang,vi vet at jeg ikke har el,men får ikke hjelp likavell,så jeg er spent på svømmerne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...