Gå til innhold

Til dere som har fått innvilget KS..

Anbefalte innlegg

Hei!

Min 3. dag her inne på BIM, tok en positiv test på lørdag.. Veldig stolt og glad, men også vettskremt og skjelven...

Etter min 1. fødsel hadde jeg besøk av min kommunale jordmor, hun sa at hvis jeg noen gang skulle ønske meg et barn til(noe som ikke var aktuelt den gang) skulle vi sammen sette oss ned og prate om mine ønsker og behov. "Vi skal gjøre alt for at du da skal få en fin fødselsopplevelse, uansett om du velger å føde vaginalt eller å få utført et KS." Det var hennes ord.. Angrer sånn på at jeg ikke fikk det skriftlig:) Har sett mange av innleggene deres og sitter igjen med et inntrykk av at det ikke alltid er like lett å få innvilget et KS! Har lyst til å begynne å gråte bare ved tanken på at jeg skal måtte begynne å kjempe den kampen,- har mer enn nok med å kjempe en kamp med meg selv!! Tok det lang tid å få det innvilget hos dere som har fått det? Og hva var "utslagsgivende"?Og dere som event ikke har fått det innvilget, hva la de til grunn?

Uansett så kommer dette til å være verdt det jenter! VELDIG skremmende nå, men når nurket kommer vil dere ikke angre et sekund!

Dere er virkelig tøffe:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...