Gå til innhold

sluttet på p.p. i feb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. vet ikke om dette er rette siden å spørre, men jeg sluttet på p-pillene 16.februar. jeg har ikke hatt mensen etter dette. er d noen som har noe erfaring med hvor lang tid d tar før mensen satbiliserer seg etter å ha sluttet på p.p? er d mulig at jeg er gravid eller? hm... har ikke tatt test ennå da. jaja takk på forhånd for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville nok tatt en test om jeg var deg ja. mensen skal ikke utebli selv om du slutter på pillen. ustabil ja, men ikke utebli!

Skrevet

Kan godt hende du er gravid!

for et par år siden gikk jeg på p-pillen i August da vi bestemte oss for å prøve å få barn. Jeg tenkte at nå ble ikke mens å komme på en stund, siden jeg hadde hørt at man kunne få veldig uregelmessig mens.

Jeg ble litt mistenksom i November da jeg hadde gått uten mens helt siden August...så jeg gikk på apoteket for å kjøpe meg graviditetstest..sannelig var jeg ikke gravid! 3 måneder på vei faktisk :)

Skrevet

Når jeg sluttet på p-pilla mistet jeg mensen i 4 mnd - så alt er mulig. Tok 1 år før den ble regelmessig og spiren satt :o) Hvis ikke du får mensen snart kan du jo ta en tur til gyn for å sjekke at alt er ok, det gjorde jeg... Hvis ikke du er gravid da - en test viser fort det :o) Lykke til.

Skrevet

takk for alle svar. vi er nok alle forskjellige her. hehe.. tror jeg ska l kjøpe en test i morgen! så får vi de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...