Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 åhh..holder på å bli gal Jeg har faktisk omtrent _ALLE_ symptomene for at jeg kan være gravid...men jeg har ikke økt utflod! Er dette med økt utflod tidlig i svangerskapet på alle som er gravid? eller er det noen som ikke har opplevd spesielt mye økning i begynnelsen av svangerskapet? Enda 3 dager til IKM, har bestemt meg for å vente til etter IKM før jeg tar noen test. På forhånd, takk for svar
Mitzy Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Jeg hadde ikke noe særlig utflod da jeg ble gravid. men nå er jeg 8+6 og nå begynner jeg og få merkbar utflod..Vet ikke om det er vanlig men var slik sist og..
Smiiil :o) Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg tror det er veldig stor forskjell fra person til person jeg. Jeg har først nå (i uke 9) begynt å få symptomer på graviditet. Ømme bryster er det eneste. Har ikke økt utflod eller noe annet. Men er kanskje litt rar jeg da. Vanskelig å si når det er den første og man har null erfaring fra før av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå