BabyW08 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg testet positiv med CB digital både torsdag og søndag uten å bruke morgenurin, men har ingen symptomer i det hele tatt! Brystene er ikke en gang ømme!! Jeg tror at jeg er mellom 4-5 uker, har veldig uregelmessig mens, men jeg er nesten sikker på at unnfangelse må ha skjedd i påskeferien en gang. Har vært tidl. gravid som endte opp med MA, er så redd for at et skal skje igjen. Er det noen av dere som ikke har merket noe til symptomene i det hele tatt???? HJÆÆÆLP!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei på du Har det akkurat på samme måte.. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ingen syptomer. Mer trøtt enn vanlig, men det kan jo likegodt være av andre grunner. Dette er min andre graviditet. Forrige gang hadde jeg så vondt i brystene at jeg ikke klarte ligge på magen. Men nå, ingenting. Ble nok og gravid iløpet av påsken, og er ca 5 uker på vei... Av denne grunn klarer jeg ikke slutte røyke heller, tror liksom ikke det er sant...
Smellt P. Tjukka Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Symptomer kommer ofte senere enn uke 4-5 , men det er jo individuelt ! Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer utenom mage , det meste av svangerskapet ! Nå har jeg kvalme , større pupper osv ... Krysser fingrene for deg ;-)
KnøttetOgMeg Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Heisann, jeg har heller ikke hatt noe særlig symptomer. Denne uken har jeg fått litt vondt i puppene, men det er bare hvis jeg kjenner ordnetlig godt etter:) er 10uker på vei, og føler meg slettes ikke gravid. Men har nå vært på kontroll og UL og det er en liten en der inne:) Håper det er en liten spire hos deg også! Lykke til!
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Eneste symptom på graviditet er at jeg har hatt ømme bryster, men siden jeg bruker H-cup så er det ikke alltid at dette er relatert til graviditet ) Jeg er nå 9+6 på vei og skal på ultralyd i neste uke for å bekrefte at det er en grunn der inne til at jeg ikke har fått mensen igjen og testet positivt på en CB-test ;o)
Tigermor. Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Jeg har heller ikke så mange symptomer, er 5+5 i dag. Har ømme pupper som har blitt litt større, men ellers er det ingen symptom =( Håper at dette går helt fint, merker vel tidsnok at man er gravid både på godt og vondt =) Men det hadde jo vært fint med et tegn på at det virkelig er en liten dær inne =)
3barn+en spire. Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 jeg har ingen symtomer enda heller og jeg er nesten 8 uker. tror vi skal bare være glad at vi ikke har fått noen symtomer har tre barn fra før og jeg var kvalm med dem alt fra 1 uke helt til 3 mnd så jeg er happy at jeg er frisk og symtomsfri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå