den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 gutten vår på 6mnd synes å ha et problem med å finne roen om kveldene,eller rettere sagt er det vel vi som har et problem.Nå går legging ganske greit,han sover som regel kl 20.30.Da har han spist grøt,og drukket godt ca kl 19 samt som regel( dvs alltid) fått pupp på sengekanten.Prøver å la ham rape etterpå slik at han legges våken i senga for å finne roen selv,hvilket fungerer.For en stund... Noen kvelder kan han slumpe til å sove to timer,men som regel våkner han igjen etter 40min-1time, og igjen en time etter det.det ender med ny pupperunde kl 24,gjerne kl 3 og på tidlig morgen.Innimellom her må vi også ofte gi smokken en gang.Han sovner lett når han våkner,og foruten 3måltidet virker han ikke utsultet,så jeg tror ikke det er det som vekker ham. HAn sover i egen seng på eget rom,har alltid hatt egen seng men eget rom har kun vært forsøkt siste 2mnd. Han er en blid og svært kjekk gutt på dagtid, sover 3 lurer.En før kl 10 ca 40min, middagslur mlm 11.30-14 en gang på ca 1,5t og en ettermiddagslur ca 16-17 på 40min.Da trilles han i vogn ute på plassen i 4-5min til han sovner.Jeg kan ellers nevne at han har hatt noe øreplager,men foruten kroniske forandringer etter et par betennelser er det ingen tegn på betennelse eller ting som skal gi smerter nå.MAgen er fin,ikke vært plaget med den. Er det noen som har hatt lignende vesen i hus,og som har truffet tiltak som har virket? Kan dere foreslå noe? Jeg føler det er bare små justeringer på et eller annet som skal til for at han slår seg til ro,han er som sagt av den snille,bedagelige typen ellers. help!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9070618-kveldsv%C3%A5kning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå