Gå til innhold

BIMTREFF I OSLO EL. AKERSHUS?

Anbefalte innlegg

Det er jo så mange treff for tiden, men det hadde vært koselig å ordnet et bimtreff for oss i novemberklubben.

Koselig å utveksle erfaringer,frustrasjoner,tanker rundt svangerskapet og mammarollen.....

Så er det så hyggelig å snakke med hverandre i samme uker på vei.Er dere ikke enig???

Jeg har vært på et treff på Jessheim åpent for alle. Kjempekoselig, men da var det mager i alle mnd......

Kunne vi ikke møttes en dag til lunsj eller spise ute en kveld??

Er dere interessert jenter........

Hvor passer det best?? Oslo el Akershus???

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9070384-bimtreff-i-oslo-el-akershus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er interressert i treff :o)

Bor i Nittedal, så både Oslo og Akershus passer greit for meg. Er best kjent i Oslo, men finner vel alltids frem i f.eks Lillestrøm også. Jeg jobber fullt så hvis det blir en ukedag så kan jeg bare på kvledstid.

Leste forresten om frustrsjonene dine. Kan jo snakke mer om det hvis vi treffes. Skjønner at det er slitsomt med bekkenløsning. God bedring og lykke til!

Hei jenter!Sniker meg litt inn til dere av og til jeg for er så stille på oktoberklubben.Jeg kunne også tenke meg et treff hvor vi med mager i de første månedene kan utveksletanker og div.Jeg er 14+4 i dag så er litt lengre på vei enn dere men håper å få være med likevel:)Jeg kan både på dagtid og kvelstid og syns vel det er greiest med Akershus.Ellers vil jeg ønske alle en god dag med magene sine:)

Annonse

Kjempebra jenter.....Vi blir jo en hel gjeng........

Vi satser på kveldstid i Oslo tror jeg. Virker som det passer bra for de fleste da.........Kl. 19 en plass??

Kom gjerne med spisestedforslag!!!!

Visst det er greit legger jeg inn bimtreffet på linken, og Mama rosa 6 mai kl. 17 30 håper jeg passer for de fleste......

Er dere enig jenter???

Like greit å ta en kjapp avgjørelse visst ikke så kan det bli så mye fram og tilbake.......og det er det ingen vits å holde på med.....

Annonse

Oslo på mamma rosa, italiensk mat og god plass.

SØNDAG 6 MAI KL 1730

Det er jo så mange som snakker om det her, kan vi ikke bare alle bli enig om dette så møtes vi i lillestrøm eller akerhus neste treff. Dette stedet ligger midt i karljohan og er vel veldig greit for de fleste å finne. Italiensk mat:o)

Den som har tatt inntiativ til dette må bare si et sted så tror jeg de som ønsker å komme kommer.

Gleder meg veldig til ¨å møte andre i samme situasjon.

Klemmes Sandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...