Gå til innhold

Leverpostei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fortalte meg at man ikke skulle spise leverpostei mens man var gravid - fordi det er innmat og ikke bra for baby... noen som vet om dette er riktig?

Og jeg som er så glad i leverpostei!!

Skrevet

Tror ikke det, legen min har i hvert fall anbefalt det, fordi det er en fin jernkilde

Skrevet

Du kan trygt spise leverpostei! Alt du trenger å vite om kosthold og graviditet finner du på Mattilsynets nettsider.

Skrevet

Mannen min har nekta meg å spise leverpostei :-((

Sto klart i boken vi har kjøpt oss; svangerskapet uke for uke at man ikke bør spise leverpostei pga innmaten og leveren.

Veldig dumt for jeg er og glad i leverpostei men nurke betyr mye mer enn litt leverpostei så skal nok klare meg uten det noen mnd`er til

Skrevet

du skal ikke spise svolvær postei eller lofotpostei som inneholder fiskelever o.l. men vanlig leverpostei går bra=)

Skrevet

Jeg spurte legen min om dette, da jeg har en helt overdreven lyst på knekkebrød med leverpostei! Og fikk til svar at det var ikke noe problem. Fikk beskjed om å holde meg til den magre varianten og begrense meg til tre knekkebrød om dagen. Grunnen til dette var at for mye kan føre til et for stort inntak av vitamin A.

Så så vidt jeg skjønner kan vi kose oss videre med leverposteien :)

Skrevet

Du kan spise leverpostei. Jeg har leeeevd på det siden uke 5...

Svolværpostei er noe annet. Det er visst kke bra pga av noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...