Gå til innhold

Hørt noe fra NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter permisjonen min i dag og har ikke hørt noe fra NAV. Trodde liksom at man skulle få en slags bekreftelse på når permisjonen starter o.l. Blir nesten litt nervøs for at ikke alt er som det skal?

Skrevet

Hei.

Jeg gikk i permisjon for en uke siden, har ikke hørt noe fra NAV enda. Eneste er en avtale mellom meg og arb.plassen, som jeg tror har kontakt med NAV!?

Skrevet

Ja, da satser jeg på at alt er i orden :)

Skrevet

Man hører ikke noe fra NAV før etter at babyen er født. Først da fatter de endelig vedtak.

Skrevet

Jeg sendte inn søknaden for 2 uker siden.Etter halvannen uke fikk jeg brev om at de hadde mottatt søknaden, og at permisjonspenger ville bli utbetalt fra permisjonsstart 1 Mai. Men at endelig vedtak kom når barnet er født...

Skrevet

Jeg fikk et veldig fint skriv fra NAV om at de har mottat min søknad om foreldrepenger og at dette var innvilget. Det sto hvor mye jeg fikk hver dag, og når første utbetaling var. Permisjonstiden beregnes endelig utifra dagen du føder. Føder du før termin blir permisjonstiden kortere, føder du etter termin blir den lenger.

Skrevet

jeg har ikke fått noe brev eller bekreftelse fra nav. men pengene har startet og komme nå. ringte dit og de sa at jeg ikke fikk papirer fø lillegutt er født. men så lenge pengene har kommet bekymrer jeg meg lite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...