Gå til innhold

Noen som har Teutonia Spirit S3 som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på den vognen. Har sett at den har regulerbart handtak, og rekner med at den derfor oxå er god å trille for min sambo på over 1,9? Noen litt høye som har denne vogna som kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke den vogna men hadde forgjengeren, så jeg hadde sjekket en ting hadde jeg vært deg.

Baggen sitter ganske lavt, så siden samboeren din er høy hadde jeg fått han til å se den i virkeligheten og sjekket hvordan det er å løfte den lille opp og ned av baggen.

Skrevet

Riktig det Intensity sier, man må bøye seg ganske langt ned for å få babyen opp og ned i bagen, jeg har litt dårlig rygg, men kjenner det godt, og jeg er bare 163 ;)

MEN, pappa, som er over 190, har trillet vogna på tur, og det gikk helt fint, bare å sette håndtaket så langt opp som det går :)

Men, samboeren din bør teste før dere kjøper for sikkerhets skyld. Hvis den er for lav, hva med en Bebe Confort High Trek? Jeg syns den er kul, kjenner en som er veldig fornøyd med sin. Samme prinsipp som S3, men myye høyere. De har den hos Baby Kos. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...