Gå til innhold

Har de slettet siden vår?

smurfen :o)

Anbefalte innlegg

Hei alle førstegangs over 30 som har vært på sidene gratulasjoner til brudeparet. Jeg får ikke opp denne siden lengre. Da jeg søkte i debatter etter den så jeg at en person hadde vært inne og skrevet til moderator at hun ikke skjønte meningen med denne siden og at den nå ikke ble brukt til det den var ment til og dermed burde slettes. Denne meldingen ble skrevet rundt 20 el 21 og moderator (hanna?) hadde svart at hun skulle slette den. Jeg har skrevet en mail i dag og spurt om hva som skjer, håper å få svar snart. Ellers lurte jeg på hvor vi skulle være? Man har jo sidene gratulasjoner til brudeparet. Denne er heller ikke brukt så mye.

Fortsetter under...

De har visst det. Visste ikke at vi irriterte så mange jeg...men nå har jeg bedt om eget forum der siden de ikke klarer å svare på mailene våre. Spørs om de får til det, så vi må vel finne enda et nytt sted der vi kan irritere massene.

Grmph. Hormonell nå :-/

kjenner at hormonene løper løpsk her også. Her er hvertfall linken til gratulasjoner til brudeparet

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4912

De kan jo ikke slette denne debatten også, da den ikke er spesfikk til noen. Hvis noen har andre forslag, så kom gjerne med de. Hvis ikke får vi flytte på oss helt tl de nesten har slettet alle lite besøkte stedene på bim og dib :o)

jeg er skikkelig forbanna jeg da! Hva slags plage var vi for andre der inne liksom? Og synes vitterlig moderator burde se litt på innleggene og evt. gi en advarsel om at det blir slettet eller noe...

Tydeligvis ei som har store fritidsproblemer og skal leke politi eller noe....arrrrg

Er det mulig? Endelig funnet et fint forum for oss, der vi ikke plager noen i det hele tatt.. GRRR Hvorfor måtte de fjerne denne? Merker at jeg blir skikkelig sinna på sånne unødvendige ting.

Vi må finne et nytt sted å henge, da. Er det brudepar sidene som gjelder eller?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...