superbabe007 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 hva er problemet ditt?? hvor feig/teit/dust/barnslig er du egentlig. for det første, INGEN er hypp på å høre no dritt fra deg så lenge du ikke kan vise nicket ditt!!! og for det andre, var det noen som tvang deg til å bruke penger på dette? har aldri hørt at spåing er noen eksakt vitenskap, og det er det iallefall ingen her inne som har lovt. alle kan ta feil. jeg for min del ser vel litt humoristisk på hele spågreia, syns det er litt moro. og hvis det som er "sett" om meg stemmer så hadde jeg syns det vært knall. men jeg blir vel ikke forbanna om det ikke stemmer helt?? ærlig talt, bli voksen en gang, kom deg vekk herifra for her er du uønska når du bare lager kvalme. fryktelig synd at ikke du som bruker kan sperres vekk fra hele bim og dib sidene!!!
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 og du er frekkere enn flatlusa og må bare ha sagt siste ord liksom!! hvor USERIØS???????????????????og nattinatt, stå på videre du!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 superbabe, pass dine egne saker. Du vet vel lite hva jeg fikk i spådommen min du..
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 jeg kan jo ikke vite no om en som bare er anonym!!! og jeg veit hva jeg fikk i min egen spå, så du kan vel bare holde klappen din siden DU ikke veit en dritt om meg eller min spå!!!!!har lest meg igjennom alle innlegg her som gjelder deg og den useriøse dritten du sprer! og poenget er at du ikke har no rett til å trakasere nattinatt sånn som du gjør. alle kan ikke bli fornøyd med en spå, og alt kan ikke stemme. men uavhengig av det så har du vel ingen rett til å holde på sånn. dette er ikke klagesiden/kranglesiden, du får ta det der. hadde du lagd en enkel tråd hvor du sa du var ufornøyd med nattinatt på en konstruktiv og voksen måte, og underskrevet med nicket ditt så hadde vel det vært greit. men å ta så innmari av og slenge dritt i øst og vest er skikkelig unødvendig!!!!!!! når skal du skjønne at poenget med disse sidene på nettet er så gravide kan snakke sammen og dele erfaringer, ikke krangle og baksnakke andre sånn som du gjør! det er dårlig gjort og jeg blir så forbanna på deg her jeg sitter!! og så utrolig feig som aldri kan gi opp nicket sitt. du fortjener bank gjør du!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Hadde jeg skrevet nicke mitt så hadde du ikke ant hvem jeg er uansett å heller ingenting om hva spådommen gjalt. Å jeg er jo ikke int. i deg eller det som du ble spådd!Å det er tydeligvis ikke bare jeg som har skrevet her inne under anonym, men du får tro hva du vil. Å du har jo ikke fått med deg mye, disse siden er ikke bare for GRAVIDE!
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2007 tja tittelen på sia her er jo tross alt barnimagen, så unnskyld meg for at jeg påstår sidene er for gravide da. ser jo tydelig hvilke innlegg som er fra deg og hvilke som er fra andre som kaller seg anonyme. ikke at jeg personlig hadde visst hvem du var om du oppga nicket ditt, men det virker bare LITT mer seriøst å komme med en klage når du kan stå for uttalelsene dine selv i etterkant. det er FEIGT og BARNSLIG når du gjør det på denna måten!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 uff da så trist da...mye menn her inne også, har de BARN I MAGEN sin da?ser det er fedre til barn som er født, de som prøver, de som sliter og de som har mistet.
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2007 at du henger deg så sinnsykt opp i at jeg sa sidene er for gravide er jo bare enda et bevis på at du er useriøs og barnslig.. herregud ass, du er skikkelig tragisk. og jeg og min samboer kaller det at "vi" er gravide så jada, menn er gravide de oxo!!! disse sidene er for kvinner og menn som prøver å bli gravide, er gravide, akkurat har fått eller har mista. fornøyd nå som jeg har retta opp den ene feilen du fant?? sånn, da kan du kanskje komme tilbake til saken og det detta gjaldt, du svarer ikke på noe av det jeg eller andre har spurt deg om eller sagt til deg. gi deg nå da, hvor lenge harru tenkt å holde på å drite deg ut??
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 så hva var det du lurte på? hva tror du legen sier om en mann kommer å sier, jeg er gravid???
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2007 jeg tror han sier gratulerer, fy faen hvor tett i hue er du egentlig??? du er et stakkars, stakkars menneske med store problemer som prøver å rakke ned på andre for å føle deg bedre.. hvor tragisk ... kom deg til psykolog, han har ihvertfall betalt for å høre på søpla di!!
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. april 2007 ååååååååååååååååååååå, hvor forbanna irriterende du er altså. ta fokus bort fra hovedsaken her ved å påpeke små feil.. jeg sier til deg : hvor tett i hue er du egentlig? skjønner jeg må se nøye over hva jeg skriver siden du skal henge deg opp i alt mulig rart. tror seriøst legen hadde gratulert mannen, uten noen videre kommentar fordi han hadde skjønt at den mannen så på seg og sin kjære som ett om den graviditeten. sånn er det når man er i et kjærlig forhold med noen som bryr seg om deg serru, noe du tydeligvis mangler....
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #14 Skrevet 23. april 2007 jaja du om det. Synes mer synd på deg jeg enn noen andre her inne nå, å det er ikke rent lite tullinger her da. Hvorfor i huleste bryr du deg om at jeg skrev en kritikk til denne spåberta??? Kan fortelle at nicet mitt starter med M og har noen tall som 622, så om du har sett meg så vet du vel hvem jeg er. Ellers så fikk jeg noen frekke svar på det jeg spurte om da jeg ville bli spåd, å ikke fra dette forumet, men da jeg så at hun herjer her også så ville jeg komme med en kommentar.
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2007 kritikk er en ting, uthenging og trakasering no helt annet. som jeg sa i stad, hadde du kommentert med at du var misfornøyd "kunde" av henne på en voksen og konstruktiv måte hadde saken stilt seg anderledes. og det at jeg syns du kunne stått for det og skrevet nicket ditt har med at alle kan slenge dritt om noen men vedkommende som blir slengt dritt om har i mine øyne en viss rett til å kunne idetifisere fienden og hva som var problemet. hvorfor sendte du ikke bare en mail eller pm tilbake, istedefor å legge alt detta ut offentlig? og jeg forsvarer ikke vedkommende, hu spådde meg og men jeg tar ikke helt av fordi det kanskje var noen feil i spådommen. i bunn og grunn er detta noe litt moro en kan fordrive tia med som gravid, jeg gjør ihvertfall det..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 HVordan har JEG hengt henne ut?tror du bør sjekke hva JEG har skrevet, kanskje ikke enkelt ettersom det er anonymt. Å jeg har min grunn til å være anonym. Dessuten syns jeg det er greit at det blir skrivet noe så ikke flere går i fellen å betaler for sånt vrøvl! Å det var ikke snakk om noen småfeil!jeg har blitt spåd flere ganger som selv. ikke alt har stemt, men det er jo naturlig at alt ikke stemmer
superbabe007 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2007 du hakke evne eller vilje til å diskutere detta saklig og på en voksen måte. legger hele greia dø, for de som leser detta kan gjøre seg opp sin egen mening. kos deg videre du, tragisk som du er.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #18 Skrevet 23. april 2007 Hehe det kom fra rett person...ser jo du er såååå sakelig selv gitt! Stakkars deg
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #19 Skrevet 25. april 2007 superbabe007,det er du som er lite voksen her,skriver ganske mye ufint du også.. Skulle tro du var 14år,slik som du skriver!!! Synes man skal ha respekt for andre,og alle kan vel ha sin mening om ting og tang,uten å få høre slike ting som du skriver. Og om man ønsker å være anonym,er vel det alltids en grunn til det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå