It's all about me Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Selv er jeg en fan av voksi. Den synes jeg er mer fleksibel og kan knytes akkurat som du skulle ha behov for ved hver anledning.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Vi fikk voksi pose til storebror og kommer til å bruke denne i vinter til nestemann også. Elsker denne posen!!!
Guttemamma x 3 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Prøvde voksipose til Storebror. Ikke fornøyd med den. Stor og klumpete, rene tvangstrøya. Mulig den er praktis til større barn, men vi ble mer fornøyd med lammeskinnspose. Bruker nok den til lillebror også.
Bægge dætern Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 veldig glad i voksi, de som ikke liker den kløner kanskje litt med alle snorene? ei jeg kjenner var ikke så fornøyd, men så knøyt hun den aldri opp når hun skulle legge jenta si heller........og da blir det jo temmelig klumpete........
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Har begge deler men liker dunposen best fordi voksiposen er litt slamsete syns jeg (hvertfall den vi har). Dessuten er dunposen mye enklere å bruke i pulken, og i OTH'en så det er den som har blitt mest brukt her denne vinteren.
mammaentiltrulte Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 ingen a delene, sverger til lammeskinnposen fra da jeg var liten
lifa og Eline Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Vi fikk anbefalt dunpose fra Odelwalder, den med bamsen inni. Brukte den i februar og mars i fjor og fra høsten og til nå når varmen kom her i Oslo . Tenger ikke mye under selv om det er nærmere minus ute og den er god og myk på langt ner så klompetwe som voksien og kan brukes like lenge. Går under ett av våre beste kjøp.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Jeg elsker voksiposen og har nå kjøpt sommerdyne til den og, for dyndyna blir for varm nå. Synes den ikke er klumpete i det hele tatt.. Lett å knytte og åpne litt når man evt er inne på senteret.. Anbefaler den på det sterkeste:)
Guttemamma x 3 Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Syntes ikke knytinga på voksipose var noe problem. Det var mer det enorme volumet som jeg synes ble for mye for en liten baby.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Vi har odenwalder babynest dunpose,og er kjempefornøyde med den. Holder veldig godt selv når det er 15 minusgrader ute,og er ikke for varm selv om det er plussgrader. (når det er kaldere enn 15 minus,gidder ikke JEG ut,så har ikke fått testet så mye kaldere enn det,hehe). Den er veldig lett og enkel,og er vind og vanntett, og har refleksstripe på glidelåsdelen,og dun er et pustende materiale som ikke blir klamt. Er vel et spørsmål om smak og behag, de som har voksi liker sin best,og vi som har dun er kjempefornøyde med våre. Så har du alle de tusenvis av andre posemerkene/typene som finnes i butikken da....Fleece,lammeskinn, osv i det uendelige.....
Hogne&Anneli Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Odenwalder XL eller den med bamse ansikt i kommer vi til å kjøpe til vinteren. Leste mange innlegg forrige vinter, og ved at noen har opplevd at barnet blir klamt & pga de plagsomme snorene på Voksi'n, så velger jeg heller Odenwalder. ALLE har voksi, det skal ikke vi!
Mazza** Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 Her blir det skinnpose til vinteren...men har voksipose også da , så det blir vel å føle seg frem på hva som er best tror jeg...
SallyAnn Skrevet 24. april 2007 #15 Skrevet 24. april 2007 Jeg skal bruke en arvet lammeskinn-pose. Den er pent brukt så det synes nesten ikke, tror det blir bra. Brukte Voksi-pose til første sønnen min, syntes den ble noe stor og voldsom i begynnelsen men var veldig fornøyd med den da han ble litt større. Den forsvant desverre med eksen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå