Gå til innhold

Menssmerter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting og det er dette med mensmerter hvis en er gravid.. Jeg har IKM om hele 12 dager..Pleier å få litt murring ca 5 dager før mens, men i dag tidlig hadde jeg ubehagelige og ganske vonde murringer/menssmerter. Varte ikke så lenge ca 20 min. Har et barn fra før og da hadde jeg mensmerter før IKM derfor var jeg skråsikker på at jeg ikke var gravid, men det var jeg altså..Det jeg lurer på er om det er normalt å få murringer så tidlig etter evt befruktning? Hvilke erfaringer har dere?Kan dette være et tegn på at jeg er gravid siden det avviker fra min vanlige syklus der jeg får murringer noen dager før mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, vist du har ikm om 12 dager er det ca 2 dager siden befruktings så jeg tror ikke egget har fått festet seg ennå ( eller kansje det var det det gjorde da du følte smertene), og derfor er det vel litt usansynelig at det er mensmurringer..

 

selv har jeg mensmurringer di dagen mensen egentli skulle ha vært her, men ikke noe utover det...

 

lykke til, får håpe det er en spire på gang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensmurringer ganske tidlig, og de har fortsatt frem til nå. Begynte vel å småmurre ca 5-6 dager etter antatt befruktning.

Jeg er nå ca 5-6 uker på vei, og det har ikke gitt seg ennå!

 

Kan jo hende du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det, men enda 11 dager til IKM. Uff, hvordan skal jeg holde ut med denne spenningen. Jeg er ikke begynt å kjenne ømhet i brystene enda, og det husker jeg fra sist at jeg hadde skikkelig vondt i brystene noen dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...