Gå til innhold

Når kom dere dere etter fødsel..??????

vår2007

Anbefalte innlegg

hei!jeg fødte for en uke siden,og føler megfremdeles sår,mørbanket,hoven,svett og ekkel!og kjempesliten..er jo bare en uke siden,men hvordan er det med dere andre?...

men lille tassen er jo så søt ,herlighet,kan bare spise han opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, snusken er nå ni dager gammel og jeg føler meg ikke akkurat super duper. Men det er jo litt av en påkjenning vi har vært igjennom da, skulle bare mangle at man ikke føler seg litt uhu en stund etterpå. Jeg skulle ønske jeg hadde en amme-nattkjole i ull, for da hadde jeg ikke blitt så kald av all svettingen. Fins det tro????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt forsiktig med mye ull... Jeg fikk ullallergi den første mnd jeg amma, viste først på puppen så over det hele...

Gikk konstant i ull, var redd brystbetennelse.. og svetta gjorde jeg også.. Enormt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte for elleve dager siden å må si jeg er i fantastisk form:) Dro hjem på kvelden samme dagen som jeg fødte, følte meg i storform. Dagen etter følte jeg meg mørbanket, men så var det ikke mer. Hr vært superheldig. Var ikke slik med hun første da tok det laang tid å komme seg. Så føler med dere som ikke er i toppform. Trøst dere med at det kommer, det kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg i alle fall mye bedre enn jeg gjorde som høygravid. Det er så deilig å kunne gå på tur, bekkenløsningen forsvant nemlig som dugg for sola da Snuppi hadde kommet ut. Og så er det veldig kjekt å rekke fram til bordet når jeg spiser, og at ikke all maten havner oppå magen istedet for inni. Og hurra, jeg klarer å vaske føttene mine og ta på sokker selv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca en uke etter var formen på plass og 2 uker etter følte jeg meg som før. hadde et h..... svangerskap og en hard fødsel så det var veldig godt at jeg kom meg såpass fort. og så deilig å være mamma da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et flott svangerskap og en rask fin fødsel, så jeg følte meg i god form med en gang. Litt mørbanka der nede dagen etter fødselen, men det var også det hele. Sønnen min spiser og sover, så jeg har masse overskudd, og nyter mammalivet i det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært i toppform hadde det ikke vært for det teite bekkenet! Minstemann er snart 4 uker allerede (herreminnhatt som tiden flyr da), og jeg har ikke svettet mer enn normalt disse ukene. Ikke særlig mørbanket heller, men jeg var skikkelig gansperret i bicepsene og brystmusklene de første dagene etter å ha knust hendene på sambo under riene.

Etter forrige fødsel var jeg hal rar nedentil i flere mnd, men da hadde jeg pressrier i 55 minutter i motsetning til 10 minutter denne gang, så jeg slapp nok billigere unna denne gang.

Men bekkenet kunne godt vært bedre, selv om det har kommet seg en hel del allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...