MamaMia76 Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Da er egglønsings-sprøyten satt, og det blir egguttak i morgen tidlig. Deilig å ha kommet så langt, men jeg er også bekrymret for at noe skal gå galt. Det var visst 8 egg som så bra ut sa legen. Shit, jeg er så spent. Noen andre som skal gjennom dette i løpet av de nærmeste dagene?
kosejent1 Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hei VilHaBolle! Jeg skal ha mitt første egguttak i morgen jeg også!! Eggløsningssprøyten ble satt i går kveld og i dag skal jeg bare slappe av. Jobbet hele helgen så dette er fridagen min. Jeg hadde 8 eggposer på venstre side og 10 på høyre side av forskjellig størrelse. Vet ikke helt hva dette betyr. Er veldig nærvøs jeg også, for er verdens største pingle når det gjelder smert. Hvor holder du til? Ha en fortsatt fin dag!
MamaMia76 Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Jeg går på Aleris i Oslo. Så mange egg?! Trodde 8 var bra, men nå hørtes det lite ut... Tror det skal gå greit med smerte. Har lest at det ikke skal være så ille. Er på jobb i dag jeg, men blir vel sykmeldt i 3 dager. Skal du være sykmeldt etter innsetting? Lykke til!
kosejent1 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Var på UL på aleris på fredag jeg. Bor i Oslo, men holder til i Porsgrunn. Er ingen ekspert på egg, men 8 egg høres mer enn nok ut! Du trenger jo bare et gullegg for å få det til. Noen av mine eggposer var altfor små, så de er sikkert tomme eller ikke brukbare. Skal nok overleve smertene jeg også, er bare alltid så flink til å grue meg til ting jeg ikke har vært gjennom før. Jeg skal på ferie etter innsettingen så trenger ingen sykemelding. Denne ferien var planlagt for lenge siden så at det skulle klaffe slik var veldig deilig. Sjefen min vet alt og hun ville anbefalt sykemeldin i mitt tilfelle da vi har en veldig stressende jobb! Du får føle etter det selv! Lykke til du også! De er superflinke på aleris så dette går bra!
Coma Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Ville bare ønske dere lykke til imorgen:-) kosejent1: Tenk, når vi var på treff så skulle du begynne på spray neste dag. Og nå skal du ta ut eggene allerede, her går det fort unna:-) Krysser fingre for 2 blå om et par uker! klem
Flippa m Frida Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Dere har en spennende morgendag fremfor dere. Vil bare ønske så masse lykke til til dere begge
Håper på nytt 34 Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Hei dere. Jeg har vært på egguttak i dag, og det var faktisk en positiv opplevelse. Vi var på Riksen og det er så mange dyktige mennesker som jobber der. Man får smertestillende etter behov og jeg ville vært ikke nervøs hvis jeg hadde visst hvordan det kom til å bli Har vært litt oppblåst i magen samt trøtt i etterkant, men på ingen måte plagsomt. Endte selv med 5 egg, så i morgen får vi høre om det har gått bra. Lykke til med spennende dager dere.
kosejent1 Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Jeg haddde egguttak i dag og følte det akkurat som deg utålmodig 75. Alle var utrolig flinke og positive og jeg fikk masse smertestillende. Gjorde ikke vondt (litt ubehagelig) selv om jeg fikk ut 17 egg og de er redd for at jeg er overstimmulert! Lykke til alle sammen!! Vi er mange jenter her inne i samme situasjon nå! Nå skal jeg legge meg nedpå en liten time! Coma: tiden har gått veldig fort siden vi møttes. Humøret og formen har gått opp og ned i denne perioden og er veldig glad for at det værste er over nå. Du sprayer nå ikke sant? Lykke til ihvertfall og håper vi snakkes snart!
Coma Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Så bra at egguttaket gikk greit da:-) 17 egg var en stor fangst, hvor stor dose hadde du på sprøytene? Blir spennende for deg å ringe inn i morgen! Du må fortelle hvordan det går da:-) Jeg sprayer ja, på andre uka nå.Kjenner ikke mye til sprayen, bare litt hodepine innimellom.Begynner å lure på om jeg gjør det riktig.. Skal spraye i 2 uker til så det føles leeenge til jeg skal i ilden.
Håper på nytt 34 Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Så bra at alt gikk så fint og at du ikke opplevde noe stort ubehag heller. Blir spennende å høre hvor mange av de 17 egg som blir befruktet. Lykke til videre, på en sikkert noe døsig ettermiddag
kosejent1 Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Coma: jeg kjente heller ingenting de første ukene på spray og jeg trodde heller ikke om jeg gjorde det riktig, men jeg ble nedregulert for det;-) fikk mest bivirkninger av sprøytene jeg, selv om det ikke er vanlig. Har i utgangspunktet mange egg så dosen min var satt til 150iu puregon og måtte stikke i 11 dager tilsammen! Lykke til i hvertfall! Dette skal gå bra for dere alle!
MamaMia76 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2007 Hei! Så bra det gikk greit! For meg var de vondt, men det var visst noe spesielt siden det var så vansjkelig å komme til eller noe. Jeg fikk bare ut 5 egg da, og er litt bekymret for det. Men men... Får høre i morgen. Det bli spennende! Vi tar jo ICSI vi da. Vi sees vel kanskje i gangene uten at vi vet det vi da ; ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå