Anquor Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 noen som har erfaringer med denne?? ris? ros?
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Har den vogna, men den er et par år gammel. Vet ikke hvor mye som er endret til nye modeller. Kalesjen har vi byttet pga falming, den var blå/svart men ble nesten lilla? etter NORMAL bruk. Men butikken mente man måtte påregne falming. Så betalte det selv. Synes også sportsdelen er litt kort i ryggen. Men ellers strålende fornøyd, solid og fin vogn. God å trille. Perfekt som bagvogn. Og bortsett fra kalesjen holder resten seg fint.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Solid og stabil vogn. Den har det meste av finesser. Har et minus mener jeg, Kalesjen blir litt "i veien" når man skal vende håndtaket og slå sammen vognen. Det går nå greit, men litt dumt. Ellers er det jo en stor vogn som tar litt plass når den er sammenslått, ihvertfall med bagdelen. Men hvis man har plass, så er jo ikke det noe å tenke på. Ellers SUPER vogn!!!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Super vogn. Den er stabil, fantastisk å trille og veldig god på snø/is. Bagen er stor og bred. Det er heller ikke noe slark i vogna. Men den er tung.. Og som sagt over så har kalesjen falmet på vår også(06 modell). Jeg vet iallefall at jeg kommer aldri til å selge min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå