Gå til innhold

du anonyme som spår her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d ikke litt vel barnslig å henge ut nattinatt syns du??? hun er en erfaren spå dame å di hun har spådd har vært fornøyde å gitt positive til bake mld til henne...om hun traff feil på deg så kan d ha sin årsak til d,kansje du ikke er åpen nok?? kansje du ikke har troen på spå dommer generelt?? dette blir for dumt...jeg er stoooooooooooooor fornøyd me nattinatt å hun har hatt full treff på meg hver gang...sluuuuuuuuuuuuuuuuuuut å hån å nedverdigjør andre spå damer å spesielt di inne på din baby siden....hvorfor skal di her inne ha mer troen på deg enn på henne? arg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i huleste har sagt at jeg SPÅR!!?? Hadde du sett hva slags røvvel jeg fikk til svar å at jeg betalte for det så hadde du kanskje plystret ut noen ord du også.

Skrevet

nemmen hvorfor det da? Du viste jo tydelig hvem jeg var så jeg trenger ikke å bringe det til alle hvem jeg er fordi jeg, og flere ser jeg, har en annen mening her inne. Tror nok ikke det er bare meg her som ikke er fornøyd ettersom jeg blir forvekslet med en av spåerne her inne...?

Skrevet

er du helt på blåbær tur?? d er ingen spå damer som kan garantere d di sier uansett..du valgte selv å bli spådd å betale for d..så hvorfor henge ut henne bare fordi hun ikke sa akkurat d du ville høre?? tester du henne å da liksom?? er d mulig..

Skrevet

Ja det kan du jo spørre henne om

Skrevet

Synes det er veldig trist at anonyme skal gå ut og baksnakke andre på denne måten! Å komme med slike sterke påstander om andre, samtidig som de ikke står bak det som blir sagt ved å gjemme seg bak anonym-knappen, er så utrolig feigt!!

Om du er en av de som ikke tror på at noen har evne til å se inn i fremtiden så har du selvsagt lov til å ha din mening om det, men hold deg for god til å trakasere andre som har en annen oppfatning en deg selv. Ved å argumentere saklig - og ikke anonymt - om dine sunspunkter så blir du faktisk mere troverdig selv også....

Synes det er flott jeg at de som har evner til det bruker MASSE av sin tid til å svare på spørsmål fra oss som lurer!! Så får hver og enkelt gjøre seg opp en mening om de tror på det eller ikke, uten å angripe andre med en annen oppfatning enn seg selv!!!

Skrevet

vist du er ei eg har spådd,og du har ei mor som er klarsynt,og du har evner sjølv....ja,då veit eg kven du er,og kva eg tråkka deg på beina for...men du,det var ingen andre enn du,og eg som skreiv som las det,og vist du følte deg støtt av det,så var det ikkje meininga.Men ta det i så fall opp saklig med meg på mail,for kva er vitsen,anna enn å henge meg ut,ved å skrive her inne??Eg skriver,i ein fin formulering,det som eg får opp.Og eg har fått mange positive tilbakemedldinger på mail.Men du har det ikkje godt,det har eg forstått!!

Skrevet

Nok en gang, jeg er ingen spåer..oioi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...