Gå til innhold

sjanse for å bli gravid etter bruk av p-piller?

Gjest

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor stor sjanse det er å bli gravid etter man har sluttet på p-piller? slutta rundt den 1.mars, og har fortsatt ikke fått mens etter den siste blødningen ved avsluttet pillebrett.

det tar noen måneder før mensen "avvendes" p-pillene til meg, for dette sjedde sist gang jeg sluttet å, så jeg tror ikke jeg er gravid. men er sjansen der likevel?

Fortsetter under...

Jeg slutta på p-piller januar 2005, og ble ikke gravid før august 2006. Dette pga mensen aldri ble regelmessig etter p-pillene. Var ikke regelmessig da jeg ble gravid heller..kunne gå 4 dager til 11 uker over før jeg fikk mensen, så det er nesten et under at vi traff:) Så det kan være mulig ja.

Lykke til:)

Annonse

Jeg tok min siste pille 11.08.06 og testet positivt 16.09.06.

Noen går og prøver i mange mnd og år, mens for andre så sitter det med en gang. Dette er veldig forskjellig fra pers til pers.. det kommer også litt ann på hvor lenge du har gått på pillen og hvordan syklusen din er...regelmessig eller uregelmessig tenker jeg på.

Samme her.. hadde hørt at hormonene en får i seg av p-pilene som regel satt i kroppenlenge etter at man sluttet på pilla, så det kunne ta en god stund før en ble gravid... derfor var vi ikke s forsiktige som vi burde, og jeg ble gravid. men det er jeg selvsagt sjeleglad for nå=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...