Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei alle sammen. Jeg vil bare fortelle venninnen min sin historie fordi det gikk så bra tilslutt. Hun ble gravis da hun var 20 år. (faktiskt etter 4 mnd) Hun var veldig dårlig under svangerskapet, men trodde det bare var vanlig kvalme. Hun mistet i uke 12. vet ikke grunnen, men gutten hadde blant annet fårr navlestrengen rundt halsen.

De prøvde igjen, men det gikk år uten at noe skjedde. En dag fikk jeg en tlf da jeg var på skolen og hun fortalte at hun var gravid med tvillinger. Jeg ble så glad. Da hun var 16 uker på ble jeg også gravid og jeg gledet meg til fortelle det til henne. Vi skulle få barn omtrent samtidig. Da jeg ringte og skulle fortelle henne dette, fortalte hun meg at den ene tvillingen hadde falt ut da hun var på do. Den andre var fremdeles der inne. Jeg klarte ikke å fortelle henne at jeg var gravid. Dagen etter mistet hun den andre tvillingen. (begge gutter) Jeg måtte tilslutt fortelle henne at jeg var gravid. selvfølgelig var hennes andre venninne også gravid og termin samtidig som meg.

Flere prøverørforsøk hvor det ble påvist positivt resultat og deretter negativt. Dagen for min termin kom, og jeg og den andre venninnen hennes fødte gutter. Helt tilfeldig ble hun gravis omtrent samtidig som vi lå og fødte. I uke 26 kom jenten hennes til verden og var kun 900 gram. Dette var etter en prøvetid på 5 år. Hun gikk til fotsoneterapi. I dag er jenten hennes snart to år og en fantstiske herlig jente uten noen men selv om hun ble født tre mnd for tidlig. Er kjempe glad i de og veldig glad det gikk så bra tilslutt.

Håper det går like bra med dere også.!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9067651-en-liten-soskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, for en historie! Hun må ha hatt det BEINTØFFT!!!!! Er så glad på hennes vegne at det endelig gikk bra tilslutt!

Tre små engler i himmelen, -utrolig at noen i det hele tatt klarer å komme seg gjennom slikt!

Jammen bra at hun nå har fått en skjønn, levendefødt jente! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...