Gå til innhold

emmaljunga city jet

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil dele erfaringer, pos, neg? tenker på å kjøpe en slik vogn i tillegg til simo kombi og reisetrille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt denne vognen siden januar til min 6 mnd gammle gutt. Til nå har jeg brukt den med city bag'en, men vi skal snart over i sportsvognen. Jeg er veldig fornøyd med den - den er utrolig god å trille, er lett (jeg må opp endel trapper der jeg bor), og med svingbare hjul er det lett å komme fram. Vi hadde litt snø i vinter, og hadde ingen problemer når snøen ikke var for dyp, men det var et par anledninger der jeg følte at jeg "brøytet" med hjulene. Det eneste jeg ikke liker ved vognen er hvordan den "brettes" sammen - det er lett å skrape opp understellet når du legger den sammen/slår den opp. Det lønner seg å låse hjulene når du slår den sammen, ellers vil forhjulene vingle litt, og blir unødvendig brei i fronten. Ellers er jo denne vognen ikke en liten vogn når du slår den sammen - den er ganske brei ved bakhjulene. Jeg har stor bil, så dette er ikke et problem for meg. Jeg undersøkte litt på denne siden før jeg kjøpte vognen, men fikk liten respons, tror ikke det er solgt så mange av den enda. Det eneste negative jeg hørte om den var at sittedelen "hoppet ut av spor"/dvs endret sittestilling av seg selv. Jeg spurte forhandleren om han hadde hørt om det, og han sa at man må være påpasselig når man endrer sittestilling, da det er mulig å ødelegge en fjær i mekanismen. Hvis dette skjer, så kan sittedellen "falle" av seg selv. Jeg har ikke erfart dette på min vogn, men som sagt, skal til å ta sportsvognen i bruk snart. Ellers må du jo også tenke på at sittedelen har en "knekk" - dvs barnet vil ikke kunne sove med bena rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...