Anne-B. Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hvor lang tid tar det å "varme den opp" ? Har lest noe om at man skal ha den inntil kroppen ei stund for å bli kjent med den eller noe sånt, gjøre den til sin.. Syns det er litt spennende det her da ) Veit egentlig ikke hva jeg skal bruke den til, men så den og måtte ha den..
nattinatt Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Hallo Lurt å gå med den i bukselomma til å begynnne med.Så spør du den om å vise deg eit ja,så eit nei,og kanskje.Så ser du hvilken vei pendelen svinger for deg for å gje deg de svara.Nina shop har bok om pendulering.Sikkert andre og som har.Lykke til.Klem
beatek-t Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei igjen:) Har akkurat sendt det en mail også jeg da, men når jeg så innlegget ditt her også så må jeg bare svare:) hihi:) Som nattinatt sier så må du bli kjent med pendelen din - lek med den uten å tenke på om du gjør det riktig eller ikke:) Spør om den vil vise deg hvordan et "nei" fra den ser ut, og kanskje svinger den fra venstre mot høyre osv. Og hvordan et ja ser ut, kanskje går den i ring, pendler fra venstre mot høyre eller fram og tilbake:) Du bør spørre så konkrete ja/nei-spørsmål som mulig. Det er ikke sikkert du får svar på alle spørsmålene dine heller, for det er ikke alt vi skal vite om på forhånd før det evt skjer:) Hold pendelen i snora og la både den og kula i enden henge fritt. Jeg er helt sikker på at du får det til, det trengs bare litt trening:) Og husk; det var nok en grunn til at du skulle ha akkurat denne pendelen og ikke f.eks den ved siden av:) Jeg bruker å si at de finner oss og ikke vi dem:) Sånn gjelder for de aller fleste ting, tror nå jeg da:) Det kommer til oss det vi skal ha:) Lykke til:) ps, jeg har et fin penduleringsbok, men kommer ikke på hva den heter i farta - skal se om jeg finner den igjen jeg:) Sendes:) Stor klæm:)
Anne-B. Skrevet 23. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2007 Takk for fine svar, begge to! ) Har den inntil meg nesten hele tida, prøvde å sove med den under puta og, men i løpet av natta falt den ned på gulvet, så jeg hadde litt styr med å finne den igjen, hehe. Syns det veldig spennende, det var mange andre pendler der som var penere, men var liksom denne som var min, følte jeg. Skal gå med den noen dager til, før jeg prøver å spørre den om å vise meg ja og nei. beatek-t: du må ikke lage noe styr for å finne den, men om du kommer over den eller veit sånn høvelig hvor den er, så tar jeg gjerne mot tips! Sendes og mailes etter hvert, har sittet og skrevet til deg i løpet av dagen! )
beatek-t Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Skal se etter på behandlingsrommet mitt jeg:) Stor klæm til ei flott jente:)
Krin Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Jeg pleier å rense pendelen over et lys eller noe innimellom er ikke sikker på om det er nødvendig men føler at når noen andre har rørt den så er det liksom ikke bare mine energier i den. Fikk dette tipset av et medium som jeg har kontakt med. Klem fra
Anne-B. Skrevet 23. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2007 Over et stearinlys, mener du? Brenner det bort, liksom? Datra mi har vært litt bortpå den, men av en eller annen grunn så har jeg ikke følt det helt komfortabelt at hun skal ta på den.. tenkte at jeg var litt rar da, men kanskje det er noe i det?
Krin Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Jepp Stearinlys..... glemte å skrive det da :-)))))) Holder den bare over varmen (ikke inni) .
beatek-t Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Går også an å rense den under rennenede iskaldt vann eller legge den i fryseren en stund:) Bruker å rense den under rennende vann etter hver gang jeg har brukt den på andre enn meg selv jeg da... Klæm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå