Lotta med novembergutt Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hvor økomomisk-dumt er det å få barn under studiene egentlig? Vet jo at man får en del fra lånekassa, men det kan jo ikke måle seg med eventuelle oppsparte permisjonspenger fra en arbeidsplass, kan det? Når vi starter prøvingen er jeg fortsatt student, mens sambo er ute i jobb... Vil virkelig ikke vente til jeg også er ferdig. Det kan brått ta 3 år til før jeg har fast jobb - alt for lenge! Noen som ha tenkt litt over dette, og som har noen kloke ord de vil dele med meg?
Christina&Odin André Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 ja, seffølgelig blir d mindre av å få av lånekassen da.. mn de fleste klarer seg kjempefint.. er jo bare et spørsmål om prioriteringer og sånn.. vi er begge to forberedt på at dette vil kreve mye av oss, mn vi har bestemt oss for å bare gjøre d beste ut av d.. og typen min er jo arbeidsledig attpåtil.. han prøver jo å skaffe seg jobb, mn ikke så lett uten noen form for utdanning, mn det er som sagt bare å forberede seg på en del kompromisser og ofringer, og det hører jo med når en får unge likevel, og jeg tror jeg kan si ganske så sikkert at fordelene veier 100ganger opp mot ulempene;) go for it sier jeg, så lenge dere er forberedt på hva som skjer så er d bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå