Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære tante rød.

Jeg vet du har gledet deg til det måndtlige besøket nok en gang. Flybiletten er nok kjøpt og betalt. Men jeg vil gi deg et tilbud du ikke kan motstå.

Du har vært trofast i mange år, og jeg har alltid kunnet regne med deg.

Derfor synes jeg du fortjener en velfortjent ferie, alle utgifter betalt av meg.

Hva sier du til en 9 måneder lang jorden rundt reise?

Dette er din mulighet til å komme deg ut og oppleve ting, og komme tilbake frisk og opplagt.

Jeg vet det er flere tanter som kommer til å få dette tilbudet denne måneden, så du trenger ikke være redd for å reise alene.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, melder meg inn her, jeg skal ogsåm spandere en reise tante rød!!! :-)

Skrevet

hihi,

ja her slenger jeg meg på og river i en jorda rundt reiser på alle tante røder som måtte ønske

Skrevet

Ja, jeg melder på tante Magda her!! Hun likte ikke forrige tur-opplegg som var her, håper jorden rundt passer hennes ønsker:)

God tur tanter:) Ta godt vare på hverandre! En vakker dag ønsker vi jo (sannsynligvis) dere tilbake:)

Skrevet

Jeg vil også melde tante rød på en lang reise jorden rundt......Har kjøpt billett til henne nå. Håper hun blir glad for turen. Bra at hun har reisefølge med flere tanter.....Håper og tror at de vil få en fin tur

Skrevet

For et fantastisk tilbud!!! Hihihi... Dette kan ikke tanta mi si nei til ihvertfall, selvom jeg tror hun er på vei hit nå. Kanskje turbussen kan plukke henne opp før hun kommer frem til min dør?? Hadde vært toppers!! God tur, gamla!!! Og velkommen hjem igjen om 9 måneder :-)

Skrevet

Sååå smart!!! At jeg ikkje har kommet på det før. Det er jo et tilbud hun IKKE kan motstå.

Takk for genialt tips!!

Spanderer villig en kjempe tur på tanta jeg :D

"Gooooood tur *vink vink* Kommer til å savne deg!!!"

NOT!

Skrevet

send tantene til meg!!!

jeg vil ha masse besøk,nåååå....hehe

Skrevet

om det bare fantes onkel rød/hvit what ever, han kunne kanskje lokket henne til seg. Ville ha betalt reise for dem begge jeg altså....tihi..:)

Skrevet

*kremt* ..eller hva med å sende hun til meg ??? =) Kunne den møkkakjerringa bare kommet så hadde prøvingen startet på alvor her!!

Skrevet

Tanten min er veldig gjerne med på reise;) *I hvertfall etter min mening*

Skrevet

Dere er jo så søte ;-))) *ler*

Lykke til alle sammen!! Håper alle tante rød'er tar i mot tilbudet!

Jeg hører ikke til her i det hele tatt, men måtte bare svare...

Skrevet

Jeg sender gjerne tanta mi ut på tur!

Skrevet

ja god tur til min tante rød også heheheheh

Skrevet

Får håpe alle tantene tar imot dette flotte tilbudet :)

Når har dere booket deres tanter avgårde da? Jeg har bestilt billett til helga, så håper hun ikke dukker opp på døren min helt uventet nå ;)

Skrevet

Melder på! Send tanta på tur og gjør klar for leieboer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...