Gå til innhold

Håper noen kan svare meg, for jeg lurer så veldig c",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm om èn uke, har 40 dagers syklus, så det er leeeenge å vente. Har alt tatt èn test, men den var jo selvsagt negativ. Nå har kroppstemperaturen økt med èn grad, og jeg har en rar følelse i magen. Den er så ubeskrivelig. Har sagt til samboeren min at enten er jeg gravid, eller så har jeg tarmproblemer.

Våkner gjerne opp kvalm om morgenen, og det kommer litt innimellom på dagen. Har ikke matlyst i det heletatt.

Er veldig mye trøtt. Dette kan også komme av at jeg har slitt med depresjon i hele vinter.

Opplevde dere som er gravide likende symptomer?

Er sikkert kjempeslitsomt med alle som spør ang symptomer, men nå må jeg bare spørre. Er jo egentlig ikke vits å teste enda. Men håper jo virkelig at det skal sitte på første skikkelige forsøk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det kan være du er gravid.Noen kjenner symptomer tidlig.Andre ikke.Jeg personlig har hatt alle symptomer på vanlig mens. alle mine graviditeter.Men har også hatt innbilninger på at jeg har vært gravid fordi jeg har håpet at jeg var det,med samme symptomer som deg.husker en gang mensen ikke kom.var en uke på overtid.og jeg har vanligvis punktlig mens.var sikker på at jeg var gravid.fikk en haug med symptomer på det.tok tilslutt en gravi.test.Den var negativ.2 timer etterpå fikk jeg mensen..så det var veldig psykisk.Men selvfølgelig kan det være du er gravid.ene gangen jeg var gravid tok jeg en test 5 dager før ventet mens.Den var negativ.Tok en ny dagen etter forventet mens..Da var den positiv.Så du må nok smøre deg med tålmodighet og vente litt før du tar neste test.Håper for din del at du er gravid da.tvi tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...