Gå til innhold

Hei - her er jeg:)

Anbefalte innlegg

Nathalie81: Er veldig enig med deg. Stort hus, to biler og svært god økonomi er ikke nødvendig for å få barn (selv om mange mener det). Selvsagt må en tenke på om en har råd til å leve selv om en får barn, og planlegge litt framover, men det viktigste for et barn må jo være å ha kjærlige og oppofrende foreldre som er glad i barnet/barna sine, og hverandre:) Og en kommer langt med litt brukt og litt arvet. Alt må jo ikke være nytt og siste mote. Tror dere kommer til å greie dette bra:)

Selv er jeg også student. Planlegger å bli gravid i løpet av siste studieår, og planen er å rekke å fullføre året før babyen evt kommer. Det vil vel si at vi har litt begrenset prøvetid... For hvis jeg ikke blir gravid i høst/vinter, må jeg nesten jobbe en stund før vi prøver igjen... Håper jeg er super-fruktbar... :):) Ellers blir det lenge å vente.

Lykke til alle sammen:) både med venting og prøving:)

Fortsetter under...

Ja, det er sånn jeg og tenker. Om alt går som det skal, så blir jeg gravid i sept/oktober, med termin i sommerferien. Da er jeg egentlig ferdig med studiene, men jeg har noen hengefag. Så om jeg da melder meg opp til enda ett år, men tar permisjon fra det året, og istedet tar hengefagene mine. så passer jo det perfekt! Og om det ikke skulle gå, så er ikke det krise det heller. Da får jeg ta det neste år der igjen.

Har hvertfall funnet ut at jeg har lyst til å prioritere barn foran studiene mine - studeiene kan alltids vente. Jeg er jo tross alt i gang, og det er det viktigste:)

hus og sånt er sånn jeg også mener ordner seg etterhvert.. om vi ikke har funnet noe til da så bryr jeg meg ikke.. men vil helst ikke bo her om jeg blir gravid.. husverten er litt utrivilig.. selv om det er perfekte barnevennlige boligfeltet..

jeg ville begynne etter sommeren jeg.. få tid til og lsutte på med osv..

men samboeren mpoengterte det at vi kan tape mangen penger på og ha barn FØR vi søker boliglån...

kansje like greit så vi ikke tat oss lån over hodet... har nettopp blitt NESTEN lurt av "no tar eg deg" folka..

duste folk.. jobber RETT ved siden av meg og driter i at de ser en nabo kollega blir lurt trill rundt.. frekt som faen.. så akkuratt no driter jeg i hus og leil og alt.. jeg skal ha lappen, medisin fri, begynnje på folat....

skulle ønske jeg også skulle begynn eetter sommerern... men men.. nå er jo alle på jobben på tjukken.. få vente på min tur i mamma permisjon.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...