Gå til innhold

Gravid 80 her??? vi hadde så lik termin og baby på samme alder fra før...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei :))

har ei jente på 7.5 fra et tidligere forhold, men har en liten gutt som ble seks mnder den 12.....

det blir 14 mnd mellom gutten og den neste... er gått tre uker og 3 dager over, så skal vell igrunn være 7+3 idag...

enn du? husker ikke, du må oppdatere meg...

ammer du den lille enda? det gjør jeg... virker som det er kommet mer melk fordi han er mer fornøyd med bare pupp for tiden

oki, jeg er 8uker imorra tror jg,skal til legen imorra,men utifra som e har kommet fram til selv så er det sånn.termin rundt 5des

nei e ammer ikke lengre,han strevde så md puppen at det blei mere arbeid enn kos,så da begynte han på flaska. han av min blir 6mnd nå den 30,så blir vel ca 13.5mnd mellom dem tenker jg,blir koselig da. hadde dere planlagt det? det hadde ikke vi,så det var positive og negative tanker her i huset,men nå bare gleder vi oss kjempe mye.

kan jg spørrehvor gammel du er? jeg er om et par mnd 27,og fra grimstad.

hadde vært koselig treffes på chatten av og til,hvis du pleier være der inne da.

Annonse

ok... har ikke vært til noe lege enda, men har termin den 10. desember etter min utregning...

min gutt vil ikke ta flaska, så det har ikke vært enkelt å kommet seg ut... det var ikke planlagt... vi tenkte jo å vente en stund da... jeg tenker litt forskjellig.. om jeg vil få tid til å kose meg med den jeg nettopp har fått før det kommer en til og sånn... og om hvordan det blir når jeg ikke får tjent meg opp penger og sånn.. stilig... 30. oktober... jenta mi er født 31. okt så jeg har bare okt unger...

samboeren min har ikke sagt noe igrunn... smiler bare og rusker meg på nesen.. he he søtt :) jeg blir 26 år i august.. er fra bodø området...

har ikke vært på chatten faktisk... er det bare en slik at det er enkelt å finne deg?

god morgen. måtte logge mg inn en liten tur før e skal til legen. hehe,jg har vært på en ultralyd for og finne ut sånn ca hvor langt jg er på vei og da sa han legen termin 10 des.men min utregning er 5 des da,så får se hva fastlegen min sier idag.

jg har snakka md trygdekontoret for jg lurte også på det,om e måtte avbryte permisjonen min nå for og ha krav på penger,men kunne gå rett på ny permisjon,gjorde ikke noe at en ikke fikk jobba imellom,så det var en lettelse da.

kan vi ikke prøve møtes på chatten seinere i dag,bare logger deg inn på den så står navna på dem som er der inne i det enne hjørnet,så vi finner hverandre der hvis vi er der samtidig da. ha en strålende dag så lenge,nå får e kjøre eldste mann i barnehagen og komme mg til legen,time om em time.

• 2 uker senere...

hei... gikk det bra til legen eller? har desverre vært uten nett så jeg har ikke fått svart deg..

kan godt se innom chatten av og til..

hvor mye penger da? like mye som det jeg får nå, eller får jeg bare 80 prosent av de hvis jeg skal ha ett år permisjon?

jeg har ikke vært til lege enda, men må vell bestille time

heisann. det gikk veldig greit hos legen.

ja jg forstod det som det var likt som det det var nå,hadde ingen ting og si det.

ja jg e så nyskjerrig på kjønnet nå at e har bestilt ultralyd,så 14 juni skal jg det,krysser litt fingrene for ei lita tulle denna gangen.

formen er god enda?

heisann.....

ja jg har to gutter,to herlige små gutter...

huff idag hadde jg blødning,men var på legevakta og de sa at alt var bra,men klarer ikke roe mg md tanken før jg ser et hjertet som slår. må ringe noen md ultralyd imorra og håper de har tid til mg så jg slipper bekymre mg. syntes det var så rart at jg ikke fikk en ultalyd på legevakta så jg kune slappet av.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...