♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hun var seriøst venta her i helga,men hun har hverken ringt eller gitt noen form for beskjed om fravær.Ikke det at jeg på død og liv ønsker å dele en uke med henne,men hun pleier da å være ganske så til å stole på.Denne gangen hadde vi i grunnen en god avtale også hun og jeg.Hun skulle stikke innom i helga,slik at jeg kunne melde fra om hennes blide åsyn,og rekke et ivf forsøk før klinikken tar sommerferie. Så kjære tante,har du gyldig fravær er det greit. Ikke noe ville overaske meg mere,eller glede meg for å si det sånn. Men nå er det lenge siden jeg forsto at mirakler er ikke noe som nødvendigvis skjer meg,så om du bare er på en real rangel hos noen andre,så vær så snill og se innom så snart du kan. Her skal du få første-klasses oppvartning,as always !
bente69;) Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 *ler* Godt skrevet vilsågjerne:))))) Om jeg ser hu, skal jeg be henne pelle seg oppover:) Ja, har hun tenkt å komme får hun faen meg se å komme mener nå jeg!!
gull-ønske Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Hei Vilsågjerne! Har du fått respons på etterlysninga, eller er tanta forsatt sporløst borte? Merkelig siden jeg har hørt at hun pleier å være så punktlig. Hun har jo hatt stående et tilbud om et 9-mnds-ferieopphold lenge nå, så kanskje hun endelig har takket ja? Kanskje hun forsto tegninga og slo til frivillig nå like før du får hjelp til å tvinge henne avgårde? Krysser og håper!
nungo Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Når din tante for en gangs skyld er ønsket og velkommen, så har hun bare å innfinne seg til tiden! Hun skulle skamme seg - drive å tulle med en stakkars kvinne. Nei, dette er så galt at kun EN årsak kan telle som gyldig fravær (håpe, håpe og krysse alt jeg har for deg).
Siri70 Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Dette høres jo veldig spennende ut. Tenk om hun har gyldig fravær, da...!?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2007 Hun har ikke vist seg enda heller den ustabile damen ). Men jeg har råd for sånne troll-kjærringer som henne jeg. Så jeg skal lokke henne frem.Erfaringen min tilsier at det er bare å ta en test i morgen tidlig,en bortkastet en sådan...For da spretter hun nok frem. Om testen skulle vise noe annet enn negativt,så svimer jeg trolig av ved toalett-skålen..)
martine68 Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Jøsse navn da vilsågjerne. Har vært borte noen dager å så har du forsinket tante. Kan det være jeg fikk dobbel dose tanter denne gangen. Blødde så fælt her om dagen at en skulle tro de hadde slått seg sammen. Har ikke fått med meg om dere har fått lagt inn nok aksjer denne gangen, men det er jo uansett lov å håpe. Temper du enda forresten? Tror jeg må innom imorgen for å se hva testen din viser. Masse lykke til. klem fra
evigoptimist Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Dette høres spennende ut!!! Krysser fingrene for at tanta har tatt seg et ni måneders crusie=) LYKK TIL!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2007 Negativ test,men enda ingen tante. Så da er det vel bare å sette seg ned å vente da.¨ Egenrådig den kjærringa gitt,tenk å utebli når jeg venter henne som mest. Tusen takk for alle gode ønsker fra dere flotte jentene.Det var nok ikke min tur til positiv test denne gangen heller.Men jeg ser gjerne at noen av dere andre fikser to streker eller et kryss.Vi trenger jo gladmeldinger her inne ). Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå