Gå til innhold

April: Hvor blir tiden av??

vb-76

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvor fort tiden går jeg... og hva bruker jeg egentlig tiden på? Snakket med ei vennine nå i kveld, og vi fant ut at vi ikke hadde møttes siden nyttårsaften!!!! Det er jo helt sykt!!

Det blir jo mer sjeldent at jeg møter venner nå, de aller fleste har ikke barn. De jeg kjenner nå som har barn har jeg stort sett blitt kjent med etter jeg selv har fått barn.

Dagene og ukene bare flyr jo! Hvor blir det av alt ??

Et godt sitat sier "alle dagene som kom og gikk.. lite visste jeg at det var livet.."

Regner med at jeg ikke er den eneste her inne som føler det sånn, håper hvertfal ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, tiden flyr. Masse vi ikke får gjort, men samtidig må det da være mye vi får gjort, det går iallefall i ett!

Når jeg får permisjon får jeg vel bedre tid igjen, så får ta igjen det tapte da.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk som tiden flyr! At det er over tre uker siden gutten vår kom??!! Og har ikke sett Pia siden tidlig i sommer??!!!! Skrekk og gru!! Skjønner bare ikke hva vi gjør på som gjør at tiden bare flyr av gårde, uten at vi merker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. helt utrolig hvordan tiden flyr. Merka det spesielt nå som jeg har begynt i ny jobb. Virker som jeg starta i går, men har snart jobba der 2 mnd. alt.

Det ordtaket er forresten veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden suser forbi her også. Føler att vi gjør noe hele tiden, men får likevel ikke gjort no liksom...

Jeg håper på litt bedre tid når jeg går ut i permisjon i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...