Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Tenkte så på deg i dag da vi var på Lekeland. Da vi skulle gå ble vi nemlig stoppet av ei skjønn jente utenfor som lurte på hvor gammel Matilde var, og da jeg svarte 2 år sa hun "åh, så gammel er lillesøsteren min Amanda også!" Så da bor det en 2005-modell Amanda her borte også ) Hvordan er formen din for tida? Håper den er stigende i positiv forstand....? Har du vært like uggen hele svangerskapet tidligere, eller pleier det å gi seg etter en stund? I full jobb? Mange spørsmål her, men må jo høre litt. Du har termin i oktober var det ikke? Ei på jobb som nylig har offentliggjort at hun venter oktoberbaby også, og hun har fått fin bue på magen nå ser jeg (hun er supertynn, så jeg hadde allerede begynt å tenke litt på det like før hun sa det, og da var hun i uke 12 eller noe - hun er veldig usikker på termin pga tull med syklusene før positiv test). Håper det går bra med deg i alle fall. @}---,---'------------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 22. april 2007 #2 Del Skrevet 22. april 2007 Hei på deg! Ja se der,- flere 2005 Amandaer, heldige jenter med fint navn :-) Formen er bra den (når jeg ikke har hodepine og er sliten og trøtt) Har vært uggen lenge nå, men det slipper taket nå og det er godt! Har ikke vært så ille denne gangen som med Amanda (hun er verstingen) men har fått min dose oppkast og uvellhet. Det verste har egentlig vært at all mat har smakt helt for ille, liksom hatt en metallsmak i munnen etter jeg har spist.Ekkelt. Det resultere jo i at jeg ikke spiste så mye en god stund, ille når man går rundt og er kjempesulten, men ikke kan spise noe. Gikk jo ned noen kilo, men nå har jeg fått matlysta tilbake og nå pakker jeg inn!!! Må vel prøve å begrense meg noe ellers kan det vel hende jeg setter vektrekord og det vil jeg jo ikke. Heldigvis er forbrenningen høy når jeg er gravid så det blir vel sikkert ganske likt som de andre gangene. Jobber fult og det er slitsomt, kjenner det. Veeeeldig sliten når jeg kommer meg i seng om kveldene, men sånn er det bare - det går i ett fra halv sju om morgenen til halv ti på kvelden, så da blir det vel sånn. (Deilig med permisjon kjenner jeg nå - tidlig å begynne å se frem til det kanskje :-) Ellers har jeg en liten kul som vokser gjennom dagen, på kvelden er den ganske så fremtredende, men neste morgen igjen liten og og søt. Er veldig spent på ultralyden, nesten litt nervøs, håper jo det går bra. Har term den 2. okt, vi får se om det fortsatt er det etter ul. Ja det var i grunnen alt, sånn er det med meg, hyggelig at du spør. Gravidehilsner fra meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå