Habiba Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 man kan ta for å få mensen....jeg vil så gjerne ha mensen for å vite hvor jeg står henn...
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 ja det finnes sprøyter for det, min venninne slet veldig med små egg og veldig veldig skjelden tr.. hun måtte gjennom to kurer med sprøyter og trur det er noen tabeletter ved siden av.. og da satt spiren og alt går bra..hun har termin 7 august
Habiba Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2007 man må vell vente en stund før man får sprøyter? har bare gått halvannen uke,,men kjenner jeg er uutrolig utålmodig..
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 hvis dere har fast forhold, prøvd en stund, og du sliter med og få menstrasjon så er det store sjangser for hjelp. det skader hvertfall ikke og prøve, du burde hvertall ta en samtale med legen din.. hvor lenge har dere prøvd da? hvor ofte har du mensen da?
Habiba Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2007 jeg har ikke hatt mensen på over tre år, men det er for jeg har vært gravid i halvannet år til sammen og nå det siste halvannet året så har jeg hatt prevensjon...er bare halvannen uke siden jeg tok ut p-staven...men forventet meg mensen ganske kjapt etterpå,den er enda ikkekommet enda til jeg er litt rar i kroppen...har tatt to tester den ene var ugyldig den andre var negativ... jeg trodde jeg hadde el for snart en uke siden for hadde el slim.. tiden går såsent
Habiba Skrevet 22. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2007 ja så vi begynte å prøve for halvannen uke siden da men håper og få mensen fort så jeg har kontroll...
Erisa* Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 Tror ikke det er noe du kan ta med det første, nei. Kroppen kan trenge litt tid for å komme seg etter hormonprevansjon. Hos noen jenter tar det null komma niks, andre trenger lenger tid igjen. Men at det går minst 4 uker fra du tar ut staven, til du får mensen, må du nok regne med. Forstår at du er spent og utålmodig, men her må nok naturen gå sin gang:) Etter at jeg sluttet med p-piller tok det ca 30 dager før jeg fikk mensen, og så gikk det nesten en mnd til jeg fikk eggløsning igjen!
Habiba Skrevet 22. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2007 en helmnd ja,jeg forventa meg mensen et par dager etter jeg tok ut p-staven...menfårsmøre meg med tålmodighet..:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå