Gå til innhold

rart:P

Gjest

Anbefalte innlegg

synes det er rart å tenke på hvordan jeg ble gravid, jordmor fortalte at jeg ble gravid etter eggeløsning fordi eggene mine hadde ligget i dvale og jeg fikke en slags ekstra eggeløsning akkurat da jeg hadde sex, sykt å tenke på altså, de som satser på sikre perioder for å unngå graviditet.. funker tydeligvis dårlig:)

hvordan oppdaga egentlig dere at dere var gravid?

jeg ble kvalm av popcornlukt jeg sånn helt plutselig og tenkte at NÅ er det gjort:)

Fortsetter under...

Annonse

jeg gikk på pilla, glemte vel 3 på et brett...mensen kom ikke...trodde det var pga de nye p pillene, så tok en test...den var negativ...

ante fred og ingen fare, men tok en til dagen jeg var for å hente ny resept på ny type p piller ( syns jeg ble så humørsyk av de jeg hadde tatt) - og den var positiv gitt!!!

Herregud, er det sant??? Kan eggene ligge i dvale?? Da har jeg muligens et problem.... Å, nei, er det virkelig sant?? Er det noe som skjer ofte, eller? Og hvordan vet jordmor det?

Guri, nå ble jeg helt skjelven her!!

Jeg hadde sex med engelskmannen den dagen jeg hadde eggløsning (var 2 uker etter mensen), han kom inni meg etter å ha tatt av seg kondomen!! Dette skjedde da to ganger med bare noen timers mellomrom (den andre gangen brukte han ikke kondom, for da var jo skaden allerde skjedd). Jeg tok en angrepille på kvelden, og tenkte at jeg var safe.

Helgen etter traff jeg en gammel flamme og hadde sex med ham uten at han kom.

To uker etter førstemann fikk jeg mensen, altså når jeg skulle hatt mensen, men det var jo da bare en blødning, så mandagen etter fant jeg ut at jeg var gravid. I følge en jordmor på lommelegen.no (jeg sendte inn spørsmål der) så var det litt vel tidlig å finne ut at man er gravid en uke etter at man har hatt sex, men at det likevel kunne være sistemann selv om han ikke fikk orgasme.

Etter at jeg ble gravid har jeg lært enormt mye om hvordan man egentlig kan bli gravid! Og så jeg som stolte på Trond Viggo sine programmer om kroppen... Egg i dvale... Huff, nå ble jeg skikkelig urolig her! Engelskmannen (og ALLE ANDRE) tror jo at det er han som er faren! Jeg har jo vært litt usikker selv, men samtidig ikke. Jeg er bare en som alltid må vite alt 110%.

Huff, jeg får krysse fingrene!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...