Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei! Hvordan går det der nede, hatt en fruktbar helg? =0) Her er jeg nesten glad helga er over...Gått over i mitt 32.leveår og har hatt masse styr med rydding og vasking, og kakebaking og kaffeslaberas i dag. Er ikke bare bare å ha slekta på bursdagsfeiring, med mannen på jobb hele helga i tillegg.... Gleder meg til ny uke jeg =0) Har litt murringer og klarer ikke gå lenge etter mat før jeg må løpe på do. Like spent hver gang på om det er no rødt på papiret. IKM i dag, og hører at noen blør litt rundt forventa mens selv om de er gravide... Har en relativt god følelse denne gangen, men klarer ikke helt å slippe gleden løs før jeg har vært til første ul. Regner med det blir ul etter 1.mai engang. Så var jeg på jobbintervju sist torsdag og skulle få tilbakemelding til uka også, kjempespennende! Hadde gjort seg med ny jobb ja =0) Nei, nå kjenner jeg at kakene vil "ut", så må løpe på do... ;0/ ...slitsomt....hehe KLem
2 fine små Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Hei paa deg du! Jo takk, her er det noe som roerer seg, tror det er EL. Syntes jeg var litt slimy soendag og i gaar og i dag, saa er ble det litt for the record sex soendag og en heftig litt mer naturlig greie i dag, klikk, klikk!! Hehe...Maa til enten man er in the mood eller ikke. Gud,naa skriver jeg saann irriterende nenglish, skal slutte med det. Gratulerer med dagen paa etterskudd, feiret meg selv for noen uker siden. Hepp hepp for oss begge! Jeg slapp unna det med slekta jeg da, besoek fra Norge skjer ikke paa bursdager kan vi si... =O) Bra innsats av deg da, det var imponerende. Er ikke noe bakedame jeg, men er fryktelig glad i aa lage en solid middag til mine gjester.... Hehe, maatte lese en gang til for aa forstaa hvilke kaker du snakket om, fnis....haaper det ikke gjoer altfor vondt da. Spennende angaaende din IKM haaper og krysser fingrene for deg. Godfoelelsen stemmer ofte, man burde lytte mye mer til magefoelelsen sin ja. Straalende angaaende jobb ogsaa. Spennende det... Tvi tvi. Kan du ikke teste deg da, eller?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2007 Haha er fæl til å bruke nenglish jeg også. Av og til glemmer jeg rett og slett de norske orda, og må bruke engelske for å gjøre meg forstått =0) Gratulerer med overstått du også! Bursdag altså, ikke sex'en (hehe). Får håpe dere får klaff nå da! Er jo litt sånn rart med "plikt"sex bare grunnet el liksom..men men..Alt for spira! Er egentlig ikke no kakebaker selv altså, men må man så må man. Ikke no avanserte greier her i huset. Hvordan test tenker du på? Trenger jo ikke teste flere ganger med gravitest. For den testen jeg tok 10 dpo/4 dager før IKM var kjempesterk den. Ikke no tvil her i gården nei! Men har jo den berømmelige murringa da, og full fart på fordøyelsen, som seg hør og bør når man er nygravert, så må jo sjekke papiret hver gang jeg er på do likevel. Sånn i tilfelle=0) Magefølelsen er helt annerledes nå enn den var da spira satt i egglederen, så det lover jo bra. Men som sagt, jubler ikke før jeg har vært på første ul. Blir vel i neste uke en gang det. Foreløpig nyter vi finværet her oppi Nord Norge, og prøver å ikke tenke så altfor mye på hva som kan gå galt denne gangen =0) Klem
2 fine små Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Herregud SORRRY, det er jeg som tuller... Var litt rask, sitter egentlig og holder paa med noe, og vet jo selvsagt at du har testet positivt!! =0) Men forstaar godt (naa naar jeg bare har skrudd paa hodet ordentlig, gud det er farlig aa vaere utenfor jobb for lenge...) at du har litt uro i kroppen etter aa ha blitt gravid paa nytt. Naar det er sagt, saa tror jeg alt er i orden denne gangen. Det skal GODT gjoeres at det ikke er det for aa si det saann. Godt du har UL tidlig da, saa faar du bekreftet. Med datteren min fikk jeg UL i uke 5 grunnet at jeg naermest fossbloedde i uke 5 (tipper det var to egg eller flere som var befruktet) Der var det en liten noett gitt, og man saa helt klart at alt var i orden allerede i uke5. Saa fikk jeg UL i uke 7 igjen og da saa man til og med at hjertet slo.......det var en helt ubeskrivelig deilig foelelse, begge gangene. Slutt aa sjekk papiret og definer deg som gravid, vennen!! Det er utrolig hva psyken har aa si, det er forresten supert at det kjennes annerledes. Tipper det kjennes mer som at det VIRKELIG er noe paa gang. Gravid og EXU foeles bare som om noe var litt paa gang, synte jeg, litt saann nesten gravid - hele tiden. Du er nok superdupergravid og det er nok bare fryd og gammen denne gangen. Sorry at jeg var helt dust i forhold aa huske at du selvsagt er gravid. Nyt vaeret i nord, saa faar jeg nyte det her er syd sydoest. Det er ingeningenting som skal gaa galt denne gangen, alt skal bare vaere deilig og fint og du skal bli saa supergravid snart atte... Klem klem
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 Hehe ja begynte jo å lure, for jeg mente bestemt at du hadde vært innom tråden der jeg først fortalte at jeg var gravid igjen. Meen du er unnskyldt! Lov å "miste tråden" litt av og til =0) Ja gleder meg til den ul'en. Får heldigvis ul hver 6.uke hele svangerskapet. Fra uke 6. Det er betryggende! Ja jeg føler meg faktisk mye mere gravid denne gangen. Helt rart det der. Forrige gang var jeg overhode ikke kvalm, og ikke like humørsyk som nå. Ikka hadde jeg mensmurringer og magefølelsen var dårlig. Men med Knøttet, og denne gangen, har jeg vært et hormonhelvete (unnskyld ordbruken) noen dager, småkvalm spesielt hvis det går lang tid mellom måltidene, murringer,litt ømme bryster. Og magefølelsen er mye bedre denne gangen =0) Kose deg masse der nede, så må jeg få høre hvordan det går med spirejakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå