Gå til innhold

hva er ma?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

d er vel d eneste jeg ikke har fått me meg her inne :) er prøver selv å hadde en rar blødning denne gangen..begynnte med blødninger 1 uke før jeg skulle hatt tr..den skulle egentlig kommt i dag..slutta me blødningene på fredag å nå har jeg mens murringer å kvalme å ømme bryst så jeg lurer på om jeg kan være gravid alikevel..har vært på vakt apoteket å hamstra på el tester å gravi tester..hele pakken så nå ska jeg ta en av hver å se hva som skjer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

m.a:missed abortion(spontanabort).

krysser fingrene for testingen din med d samme;)

Skrevet

Missed Abortion betyr det. Det er når kroppen ikke har støtt ut slik som SA.

Skrevet

ma.. er vel så vidt jeg vet en missed abortion? at fosteret dør men ikke kommer ut som på en spontanabort...

Skrevet

sifra hva det stod på testene da...vi venter i spenning..

Håper du får et positivt resultat..

Skrevet

ok..takk for svar :) ja jeg skal raportere til dere etterpå...skal ta di når eldste jenta er i seng...sambo vil være me på d hele...

Skrevet

Du vet at det er lurt å ta gravitest med morgenurin, fordi da er konsentrasjonen av hCG høyest?

Skrevet

har tatt el test,cb å rfsu test å alle var negative... :( kansje jeg får tr rn gang til nå da samme mnd..

Skrevet

dette med morgen urin er bare tull, om man sparer urinen i minst 4 timer uten å drikke så skal dette være godt nok det. Da jeg var prøver og plutselig kom på at jeg skulle ta en test så sparte jeg utover dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...