Gå til innhold

For tidlig test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om man tar graviditets testen litt for tidlig slik at garviditeten ikke vises, men man er faktsik gravid. Finner det da ikke ut før noen dager etter. Sett at man i mellom tiden har drukket alkohol? Noen som har drukket alkohol goså funnet ut at de var gravide? Gikk dette i tilfellet bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nokk veldig mange som har drukket alkohol mens di var gravide, uten å vite at di har en spire i magen... det går som regel bra...

skjønner at du er litt nervøs, det var jeg også med første mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så tidlig at man ikke kan teste positivt, er det ikke så mye utveksling av blod mellom fosteret og mor, siden morkaken ikke er skikkelig utviklet enda (denne produserer hCG). Da tror jeg at det går bra om man har fått i seg alkohol selv om man var gravid. Tror jeg da. Bare en teori, altså!

Men det er mange som har drukket litt alkohol tidlig i svangerskapet uten at det har vært skadelig. På mange måter er faktisk røyk farligere enn alkohol for fosteret!

 

Går nok fint, skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det har gått helt bra? Har du voksne barn? Mange av skadene blir ikke oppdaget før barna er store. F.eks. konsentrasjonsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mistanke om at du er gravid, så er d jo litt lurt å lavære å drikke alkohol da, men om du har gjort d så går d sikkert bra. Men bare sånn hvis du tror å ikke har drukket ennå=P Bare rooot, men jepp jepp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...