Gå til innhold

Tærteluska!

Singelmamma og banden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin i morgen, 24 april, og jeg er SÅÅÅÅ klar for å få ham/henne ut nå! Kjempespent. Har montert opp lekegrinda jeg har fått låne i dag, tenkte det kan være greit med en treåring og en hund som tasser rundt... :-) Yngste snuppa mi fyller tre år i disse dager, og er blitt stor jente, så ja, samme år som din, men din blir noe yngre enn min når de blir storesøstre da. Eldste mi fyller snart 7, ho er millenniumsbarn ho da.... ;-)

Hm, får håpe du slipper å føde 17 mai da :-) Jeg har kjøpt tilbake den gamle søskenvogna jeg hadde da ho på tre ble født (hund og lange turer som en 4åring IKKE går var grunnen til den...) og ser for meg at jeg kan trille rundt med den på 17 mai jeg da. Gleder meg :-) Og blir mange barnevogner her i år da! Flere av de som er 2004-modeller i bhg blir/har blitt storesøsken i år, så tydelig at det er 3 års forskjell som "ruler". Men er litt fint det da, for de barna som skal gå på samme klassetrinn som mine får jo da de samme foreldre, og det gjør ting litt enklere :-)

Håper formen din er fin og at du har det bra! Hvor bor du?

Ja søskenvogn kan nok være praktisk, men har ikke fått det i hus selv... Så vi får se hvordan det går. hehe

Bor på Vinterbro, halvtime utafor Oslo :)

Nærme nok det vi trenger, men alikevell langt fra alt. hehe. deilig!!!!

Dere da?

Uff føde på 17.mai ja. håper jeg slipper det altså!!! hehe.. Håper faktisk jeg kommer så opp imot termin at jeg ikke føder før den 17. heller. vil gjerne ha med meg den dagen sammen snuppa uten å ligge på sykehus ol... :)

Formen er fin den. Litt bekkenløsning så må passe på å ikke gå for mye bare.. Men ellers går det greit. Klart trøtt og sliten når jeg har snuppa aleine i tillegg til magen, men det går jo greit :) Du da? Formen bra eller? Termin i morra ja. Så spennende!!!!!!!!

Jeg har bodd på ås, så er faktisk litt kjent på vinterbro :-) Nå bor jeg i møre og romsdal igjen, vokst opp her og trives best her. Trivdes ikke på østlandet... Mangel på fjell... ;-) Og trasig for meg som egentlig er veldig glad i å være på fjellet.

Ja jeg skjønner at du gjerne vil ha med deg 17 mai :-) Det vil jeg også, så jeg håper alt går som det skal... Har også bekkenløsning, så føler meg litt handicappet for tiden, men er også tung og trett, så gleder meg til å bli litt lettere... Får håpe jeg får i morgen da :-) Ikke noe i dag i alle fall!

Annonse

Møre og Romsdal ja :) Hvor hen da? Jeg var på folkehøgskole i Surnadal. Nordmøre-folkehøgskole heter den :) Så har vært "der oppe" ett år. hehe

Ja du får håpe du får i morgen. Misunnelig på deg som er så nære termin altså! hehe. For jeg skulle gjerne født i morgen!!

Men tenk så koselig! Ut med ny liten baby på 17.mai :))))

Har du vært alene igjennom hele svangerskapt eller bare nå på slutten? (hvis det er lov å spørre da, hehe)

Jeg har vært alene fra dag en i dette svangerskapet, og også fra dag en det forrige også. Første svangerskap følte jeg meg alene og overkjørt og motarbeidet, og det var mye verre! Gikk fra sambo etter ca 5 mnd svangerskap. Og etter det hadde jeg det mye bedre. Nå synes jeg det å være alene er helt greit. Jeg har prøvd å være to også, og det gikk ikke så bra, jeg er litt naiv når det gjelder menn og faller for feil type, for å si det slik..

Er fra midt i Møre og Romsdal :-)

Du da, vært alene fra dag en eller bare etterhvert? Jeg vet jo at jeg har lest det et sted, men akkurat nå husker jeg jo ikke... Men jeg har venninner som er alene, og ene er gravid og alene også, så jeg har mennesker rundt meg å støtte meg til om nødvendig. Min gravide venninne har termin bare noen uker etter meg (18 mai), og vi har selvsagt fulgt hverandre hele svangerskapet - mye bedre enn en mann... ;-) Ingen av oss hadde planlagt det, og vi hadde en nokså sprø tlf-samtale der vi fortalte hverandre om våre tilstander... He he, den kunne jeg veldig gjerne tenkt meg tatt opp på bånd... :-)

Så "bra" at du kjenner noen i samme situasjon. Selv om det kanskje ikke alltid er den beste situasjonen... Jeg kjenner ingen i min situasjon, så hender jeg savner noen som "skjønner litt hvordan og hva jeg tenker", hehe...

I første svangerskap så flyttet faren til snuppa ut når jeg var ca tre måneder på vei.. Men det er vi begge veldig glad for i dag. Selv om vi ikke krangle osv så var det ett forhold uten nok følelser, vi var vel egentlig mer venner enn "forelska", så vi har klart å fortsette å være bestiser istedet for å bo sammen for så å ende opp med å gå hverandrepå nervene å ikke klare å sammarbeide...

Nå når jeg blei gravid var det jeg som flytta ut. Bare 8-9 uker ut i svangerskapet. Men nå fordi det viste seg at jeg var lurt trill rundt og at barnefar rusa seg på både hasj og kokain bak min rygg. Jeg hadde ingen anelse før jeg en dag kom hjem når han passet MITT BARN, og han lå helt utslått og rusa i stua. Fik ikke kontakt med han engang. (jeg skulle jo egenlig ikke hjem den kvelden). Og på tross av hans unnskyldninger (som i og for seg var tragiske) om at hun hadde jo lagt seg osv, så pakka jeg baggen og dro neste dag. Sånnt tull orker jeg ikke. Er litt sånn "trekkplaster" for feil mannfolk tror jeg. hehe. For er ikke første idioten jeg har møtt på, så jeg viste at det der kom han ikke til å slutte med...

Men det sprøe (som mange sier) er at jeg ikke synes det er så himla trist å være aleine. Jeg koser meg faktisk lit aleine jeg. Ingen å krangle med, ingen å skulle bli enig med, ingen som blander seg, oppdragelse gjør jeg på min måte, osv osv.. hehe. Synes da nesten vi har det like fint som alle de som er "to". Selv om jeg skal inrømme jeg er trøtt og sliten til tider. hehe

Ja jeg trives også alene, hadde nok neppe valgt å beholde nr to og tre om jeg ikke visste at jeg både kunne klare det og ha det bra - hadde jo ho første også å ta hensyn til.

Jeg har heldigvis ikke rota meg bort i slike menn som du, men hadde det vært min kjære som lå utslått på sofa mens han hadde ansvaret for barnet mitt hadde nok utfallet blitt litt mindre pent enn at jeg bare dro...

Ingen fødsel i dag heller... Grrrr.... Men skal inn til tannlegen igjen i morgen, så baby får holde seg på plass i natt også. Ei av bhg-tantene sa at nå er det like rundt hjørnet, for det kunne ho se på meg... Den hørte jeg for snart tre uker siden også... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...