Gå til innhold

mange her som har begynt å få navle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min navle har begynt å "komme ut" nå. har deres også det? men har ikke sett noe til den mørke streken jeg har sett bilde av i bøker da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har fått strek. men navlen har jo begynt å bli annerledes. men den står langt i fra utover.

Skrevet

ingen av delene her

Skrevet

Jeg fikk ikke mørk dtrek eller utover navnle sist. Tror neppe jeg får det nå heller og det er jeg veldig glad for.

Skrevet

Navlen min begynte tidlig å "poppe" ut.. Men har ikke sett noe mørk strek, nei.. Verken nå eller i tidligere svangerskap.

Skrevet

Navelen min er berre veldig rar og ganske flat.. Kjem nok snart ut. Ingen mørke striper, men eit kvitt, nest usynleg strekkmerke frå navelen og oppover...

Skrevet

Har hatt en kraftig mørk strek lenge nå...og det er ikke noe fint men.... Navlen er sånn halvveis ut...synes jeg har en merkelig mage. MEN: jeg har ikke et eneste strekkmerke så langt og er knallfornøyd med det!

Skrevet

Min har "poppet ut". Ganske morsomt :-) Ingen mørk stripe her heller.

Skrevet

Navlen har kommet ut ja,

men ingen mørk strek enda.

Egentlig litt rart,fikk det tidlig med de andre barna.

Skrevet

Joda, navlen er ute og lufter seg, men ingen strek. Er visst vanligst på litt mørke damer.

Skrevet

jeg har fått strek jeg da... ikke så sterk, men den er der... navlen står ikke ut, men det er vel bare å vente at skjer de nærmeste ukene vel... rundt 17 mai, så har vel de fleste av oss fått utovernavel!!!!!!!

Skrevet

Navlen min har flatet ut - men stikker ikke ut. Kom aldri ut sist svangerskap, men denne gang vet jeg ikke - virker som jeg er stoerre denne gang. Fikk tydelig moerk stripe sist (og jeg er saa hvit og blek som det gaar ann) men har ikke faatt noe stripe denne gang enda.... bare litt antydning kanskje, om man legger godviljen til....hihi :-)

Skrevet

Sist fikk jeg strek, men ikke navle-pop. Nå har jeg ikke fått noen av tingene. (Foreløpig...) Streken var der til jr var omlagt 6 mnd sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...