Gå til innhold

Svar på duotest :-)

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg har ikke vært så aktiv på denne sida i det siste. Har vært veldig sliten, men heldigvis så ble det mye bedre rundt påsketider. Så nå er det godt å merke at en orker annet enn å gå på jobb og sove......

Var på duotest like etter påske, og i går fikk vi svar. Veldig liten risiko for kromosomavvik :-) Vi slår oss til ro med det resultatet, og ser nå frem til tida som kommer!

Om en måned skal vi på ultralyd igjen, og da er vi spent på om vi får rede på om det blir gutt eller jente..... ;-)

Fortsetter under...

så koselig å høre, jeg skal på duotest i morgen. Tror ting blir litt roligere etter at svaret kommer. Virker litt uvirkelig ennå, klarer ikke helt slappe av før prøvene er tatt.

Tok du blodprøver først og UL noen uker etterpå????

Vi har vel termin med bare noen ukers mellomrom vi da??

Lykke til videre.

Hei dere!

Har vurdert sykmelding pga trøttheten, men følte det vanskelig pga underbemanning på arbeidsplassen. Men nå er energien på vei tilbake,-jeg kommer meg ut blant folk og ut på tur. Det er skjønt!

Jeg tok blodprøve og ultralyd på samme dag siden jeg ikke bor på østlandet, og derfor måtte reise et stykke.

Wicky4: Jeg har termin 24 oktober. Og greide heller ikke helt å slappe av og glede meg før vi hadde vært gjennom testen. En stor lettelse når den var overstått og vi fikk svaret.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...