Gjest Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 Hei!Er det noen studenter her?jeg er på HiO og skal bli førskolelærer. Er fortiden i praksis, noe som har tatt masse energi..heldigvis er formen blitt bedre nå. Har termin 25.11 med første:)
Pammis Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 Hei lillelollo Jeg studerer språk ved UiB. Har ett år igjen. Termin 08.11 med første.
07&10&13? Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 hei:) jeg studerer førskolelærer på hihm, ferdig med praksis for i år, men eksamenslesinga tapper meg helt.har temin 2.nov, også min frste:) hvilket år går du? jeg går nå mitt andre år.
Løvemor07 Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg er også student for tiden og nyter det - selv om jeg også sliter litt med å konsentrere seg om oppgaven jeg skal ha ferdig til 3.mai...er jo så mye mer fristende å bimme:-))) Jeg tar PPU(for å få undevisningskompetanse) ved Hihm, og ble ferdig med praksis til påske. Da var jeg rimelig kjørt for å si det sånn, men akkurat nå synest jeg studeringen er veldig så behagelig da jeg kan legge opp dagen litt selv også:-))
kjærjenta:) Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Jeg går på lærerskolen på HiA og skulle vært i praksis akkurat nå, men er sykemeldt pga kvalme og spying! skikkelig kjipt! det er visst litt spekulasjoner på om jeg er gravid da:) hehe..
Gjest Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Hei jece! Jeg går og på 2. året, og skjønner at eksamenslesingen tapper deg for energi..selv syns jeg det egentlig er godt å være i praksis, for da får jeg tankene på de barna der og ikke bare på meg selv hihi..koselig å se at det er flere studenter her!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 uff stakkars deg, ja det er noen som blir skikkelig dårlige og da går det utover alt..men du kan vel alltid ta praksis igjen? jeg måtte bli hjemme fra praksis i dag for ble dårlig(etter nesten en uke med ingen valme og energi!!!)-det blir nok bedre igjen..jeg fortalte til veilederne mine at jeg var gravid og de legger til rette for at jeg skal ha det best mulig, heldigvis..lykke til!
Gjest Skrevet 23. april 2007 #8 Skrevet 23. april 2007 Hei Løvemor! Jeg har tenkt at vi egentlig er litt priviligerte som studenter og kan styre mye av dagen selv, men gleder meg litt til praksisen er over, selv om jeg tenker at jeg er altfor drømmende til å sette meg ned på forelesning eller med en bok;)
petitmoi :-) Skrevet 23. april 2007 #9 Skrevet 23. april 2007 Hei :-) Jeg er også student, ferdig utdanna sykepleier til sommeren. Er for tiden i praksis, og holder på med avsluttende oppgave. Har det travelt synes jeg, da jeg er alene med prinsessa som blir 4 i sommer, og er i full gang med flyttesjau. Samboeren min har flytta i forveien da han begynte i ny jobb nå i april, så det er null avlastning i ukene da jeg ikke har noe familie her vi bor nå. Har vært forferdelig trøtt og kvalm, men heldigvis er det på retur, så nå ser jeg lyst på livet :-)
Pjokkemamma* Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Heisann..jeg tror jeg vet hvem du er.....;)Går også på Lærer på HiA
Jippi!! Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Så kjekt at det er flere studenter her inne! Jeg går andre året på førskolelærerutdanning på HIA, og er også i praksis nå. Kvalmen er heldigvis over, så det går ganske greit. Sliter litt med å få det til å gå opp med permisjonspenger for lånekassen og slik, så kommer sikkert til å spørr dere andre om "råd" litt senere.
Gjest Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Ja det er artig å se at det er flere studenter her inne..da jeg først ble gravid tenkte jeg at "jeg er sikkert den eneste i min situasjon buhu.." for studere og graviditet tenkte jeg ikke hørte sammen-men nå tenker jeg at dette kommer til å gå kjempe bra,jeg har vel ikke dårlig tid! Når det kommer til lånekassen og permisjoner syns jeg det er skikkelig vanskelig å se hva vi har krav på..og hva pappan har krav på..noen som vet f.eks.hvem man bør henvende seg til på en høgskole for å få råd?når vi har termin midt i et semester hadde det vært fint å få tilrettelagt ting så vi ikke trenger å ta permisjon før det er nødvendig.. Lykke til videre i studiene kjære mammaer:)
li84 Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Heisann Går også førskolelærer 1. året... Er også gravid med nr. 1. Har termin 18.11. Lurer litt på hvordan jeg skal gjørew det med skolen..fullføre høsten eller bare vente til neste høst...
Amy85 Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Jeg er ferdig førskolelærer nå i mai faktisk, og har siste periode med praksis nå... Veldig tøft, for er kvalm og trøtt, og har utrolig kort lunte! Stakkars små )
Gjest Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 hehe gøy at vi er flere føskolelærerstudenter her da! praksis er litt tøft nå kjenner jeg og-men mest fordi energien ikke holder hele dagen..kvalmen går litt opp og ned.. Lykke til videre i praksis!og lykke til videre når du er ferdig med studiene:)
kjærjenta:) Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 jeg kan ta praksis igjen, men må søke om å få ta eksamen når jeg ikke har praksisen.. men regner med at det går bra:) verre med lesinga! lykke til du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå