Tenker Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 Tenker på meg gråstein snart! Eksen vil jo selvfølgelig at jeg skal beholde,men han får jo heller ikke noe arbeid med det..sier han ikke kommer til å støtte meg i noen abort. Fornuften sier at jeg skal ta abort,hjertet sier noe annet, og magen snakker for seg... Er så sinnsykt usikker på hva jeg skal gjøre..vet rett og slett ikke om jeg klarer å ta vare på to så småe barn helt alene... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9064473-takk-for-svar/
skjotta Skrevet 22. april 2007 #2 Del Skrevet 22. april 2007 dersom barnefaren ikke skal ha noe med barnet a gjöre, sa har han vel heller ikke "stemmerett"? du ma selv bestemme hva som er best for deg. det er ofte sann at fornuften og hjertet er uenig. desverre.... kanksje du skal sette deg ned og skrive en liste med for og imot abort. det gjör ofte godt a se det svart pa hvitt. har du noen venner/familie som kjenner deg godt du kan snakke med? Amathea er en organisasjon du kan kontakte. en abort er ikke lett, ikke la noen si deg at det er det. men noen ganger er det rett allikavel. her ma du veie opp din egen psyke og din egen tro. der er mange som angrer fælt etter en abort, og sa er der mange som var sikre i det valget de tok, og ogsa i ettertid vet de gjorde de rette. jeg er en av de sistnevnte, og vet hvor heldig jeg er. der er ett liv etter aborten og, og det er det du ma tenke pa nar du tar avgjörelsen. du ma leve med det valget du tok. ta deg tid til a tenke. og vær trygg pa avgjörelsen DIN. dette er det bare du som kan. ingen andre vet bedre en deg selv hva som er best for deg og ditt/dine barn. alle kommer til a ha en mening. noen kommer til a være enige med deg, og noen uenige. men nar alt kommer til alt sa er det du som enten ma leve etter en abort, eller ha det fulle ansvar for barnet du bærer. jeg vil gi deg ett rad dersom du tar det valget jeg tok. ikke vær alene om det. ha en vennine, familiemedlem, kamerat eller lignende, som du stoler pa og som du VET vil respektere ditt valg. i ettertid er det meget mulig at du vil ha behov for a snakke om det. bade opplevelsen av selve prosessen og om tankene du sitter med i ettertid. jeg hadde ikke det, men har i ettertid fortalt min naværende samboer hele historien, og det gjorde ufattelig godt a fa dele tanker og planer med noen jeg visste ikke kom til a dömme meg, spes da vi ble gravide. lykke til, samme hva du velger. og ikke vær redd for a holde kontakten med oss her inne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9064473-takk-for-svar/#findComment-9066459
Tenker Skrevet 22. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2007 Hei! takk for at du delte dine tanker med meg... Har en gutt på 1år med eksen,han vil vi skal være sammen,men jeg tror ikke at de er no håp for oss to mer. Har kommer i aller høyeste grad til å ha kontakt meg gutten og evt de nye barnet.. Men jeg aner jo ikke hvor mye arbeid det blir med 2... og om jeg er sterk nok til å klare et svangerskap og 2små barn alene... Er bare rot i hodet akkurat nå.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9064473-takk-for-svar/#findComment-9067657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå