Gå til innhold

blødning!?

Aprilmor m/gutt i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 7+0, og har i dag hatt blødning med friskt blod.0har hatt rosa utflod nesten hele tiden, og fått beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for. nå har jeg hvertfall friskt blod, ikke store greiene, men bekymrer meg likevel. men hvor skal jeg ringe og sånn. føler meg helt lost her nå. føler meg hysterisk samtidig som jeg vil vite hva som skjer. skal på tidlig ul på onsdag. men føler det er så lenge siden.

hva hadde dere gjort?

klemzer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om å legge meg ved en eventuell bøldning, for å forhåpentligvis stoppe den.

Skrevet

Ring til føden der du hører til!!!!

De kan sikkert hjelpe deg med å svare på spørsmål!

LYKKE TIL!!!!!!

(HUSK at det er mange som blør litt selv om de er gravide og det går bra....)

KLEM

Skrevet

men hører vi til føden når vi ikke har vært til lege og sånn? er så usikker på alt mulig... ikke vært gravid før jeg. hehe

Skrevet

Ring du!!!

Så kanskje du blir roligere!!!!er IKKE godt for deg å lure!

Du har ingenting å tape på å høre med sykehuset!

Skrevet

Håper det går bra med deg aprilmor!! Som en trøst kan jeg fortelle at jeg også hadde nesten 2 uker med blødninger, mer og mindre, og ganske friskt blod hele tiden. Men det gikk bra likevel, er nå halvveis i svangerskapet! Men ring føden/legevakten hvis du er usikker!!! Man blir jo helt nervevrak av å gå slik...

Skrevet

hei igjen.

tusen takk for svar folkens. vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre alltid. vil ikke løpe til mamma med alt heller. bor hos de om dagene, og savner å kunne vise følelser helt fritt...

nå er jeg helt blod fri, og har roet meg veldig ned. ikke godt for blodtrykket dette.

velger å se an hva som skjer videre i kveld, og i morgen. vet jo av det er tilnærmet normalt å ha litt blod fra blod kar og sånne ting. håper det ikke blir mer blod, og at det er to bankende hjerter på ul på onsdag. la dagene flyge... tiden går så seint...

klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...