Gå til innhold

sjokolademelk

Astorm

Anbefalte innlegg

mm, jeg drikker sjokolademelk hele tiden, til frokost, mellom luns, til lunsj, før middag, til middag osv. Hvis jeg ikke er hjemme, kjøper jeg Litago på butikken. Jeg går kanskje gjennom tre liter melk om dagen. Er det skadelig med for mye melk? jeg var ikke noen melke-drikker fra før av. Jeg vet det er bra og drikke litt om dagen, siden den voksende babyen tar av ditt lager om den får for lite, men for mye er vel ikke bra det heller?

Fortsetter under...

Ja det kan visst være farlig å drikke for mye melk.. Du får for mye kalk.. Ei venninne av meg gikk igjennom 10 liter melk hver dag.. Hun fikk streng beskjed av legen sin: MAX 1 liter om dagen... he he... Men jeg vet ikke hva som kan skje da... Men er en grei regel å holde seg til en liter...

Det er ikke bra å drikke for mye melk. 3 liter melk er veldig mye, dessuten er det veldig mye sukker, fett og kalorier i det.. Dersom du drikker vanlig lettmelk 30 dl x 47 kcl får du i deg 1346 kalorier bare gjennom melken! Pluss at du har sjokoladepulver i, noe som er veldig kaloririkt! Gjør det til en kose ting i stedet! En ting du drikker når du skal kose deg skikkelig:) Lag et glass og sett deg under pleddet og nyt det:) Lykke til:)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...