Gå til innhold

haha

mememe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har funnet kjoler, skjørt, jakker og luer fra jeg var liten. Siden jeg ble født i 1974, så er det en del rart, men utrolig morsomt :)

Min niese på 17 spurte meg: Skal babyen din gå med det der??? STAKKARS UNGE!!

Hehe:) Jeg tror hun blir den kuleste i barnehagen i et seleskjørt som min storebror sydde til meg da jeg var ca 3. Grønt, oransje, hvitt og rødt:)

Annonse

er i uke 28 nå.

er så masse av klærne som er sydd så jævli rart.. jeg satt å lo mer enn jeg syns det var søtt ;)

har fått seng og sånne ting de dagene som har vært, og klart å rote med ned på NAV og alt siste uka :) så nuH! er det orden i sakene :P

venninna til mamma har ei datter på 9. hun hadde vært på loppis å kjøpt noe greier til meg.. nuppete og fælt, men herregud. hun er 9 og var kjempe stolt!! så var koslig gjort da :)

stemmer du har 16 dager etter meg? begynner vel å bli litt tyngde på magen til deg å nå?:)

fikk ett kos komplimang i går av en som forøvrig liker å kalle meg lettbente gravide gåsemor:p han sa at av alle gravide han hadde sett var det ingen som kledde seg så stilig som meg. da ble jeg kjempeglad:)

min lille ender med noe rosa,lilla,blå aktig joggedresslignende gitt velmenende av min mor:P hehe hun håpa på jente hun;D

hehe, ja.. det har begynt å bli litt tungt.. men jeg er jo fremdeles liten.. stor men liten.. haha. og jeg går ikke som ei gås.. det er det MANGE som gjør!! har vært i mange babybutikker i det siste og hjelp! SÅNN går ikke jeg ;)

så koslig :)

var no tilbud på babyshop så jeg kjøpte 2 gensere med dinosaur på :) de var søte. og noe hvitt med sauer på H&M, i organisk bomull, det var deilig :) vurderte å bruke det som kosklut til meg selv ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...