Gå til innhold

Ømme pupper - hvor tidlig?


Erisa*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på når dere fikk ømme pupper? Før dere testet positivt eller en stund etter? Vet det er sikkert veldig forskjellig, men vil gjerne høre hvordan det var for deg:)

 

Takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gangen kom de ikke før 2 uker etter jeg testa positivt. De andre to gangene(jeg mista begge gangene,ingen sammenheng dog!) hadde jeg ømme pupper far noen dager etter EL,men det hadde jeg også da jeg ikke var gravid,bare vanlig pms da,altså. Kan legge til at jeg hadde en MA og en laparoscopi rett før jeg ble gravid nå,så de har nok gjort sitt til at pms-plagene uteble en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Jeg hadde ømme pupper sist jeg var gravid (SA), men husker ikke når de kom! Går nemlig og lurer på om jeg kan være gravid nå, litt kvalm om sånn, nemlig. Men ingen ømme pupper, så jeg lurte på om jeg kunne avskrive graviditeten med en gang... Men da tror jeg jeg skal ta en test, du:) ooo, håper den er positiv! Er ikke særlig glad i negative tester;)

 

Veldig flott at du ble gravid, forresten, Elli-karamelli! Husker deg fra Bli Gravid:) håper jeg kommer etter nå! Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket det noen dager før testen, og jeg er rimelig sikker at det va sånn med de to andre mine. Er litt eldre de så det er lenge siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme/hovne pupper ved siste menstruasjon, og denne gangen da mensen ikke kom hadde jeg også svært ømme pupper.Har hatt ømme pupper ca to uker nå og det er ubehagelig.

 

Ikke gøy å våkne på natten av at du har vondt i puppene pga at du ligger på magen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ønsker iblant at man hadde skrevet opp i ei bok når de ulike symptomene kom,men blir liksom med tanken da! Gjorde det da vi første gang prøvde,men månedene gikk,så la ned hele prosjektet!

 

Kvalmen kan jo komme før man tester positivt,er jo så forskjellig. Er jo et godt tegn om du vanligvis ikke blir kvalm før ikm. Jeg ble alltid litt kvalm før mensen,pga sammentrekninger i livmora,så så aldri det som noe tegn. Hos meg kom kvalmen da jeg var 6+4 denna gangen.

 

Går vel sånn passe her,egentlig. Er bare drita dårlig hele tida,spyr og står i,men ellers ser alt fint ut så langt. UL'n forrige uke var heldigvis en positiv opplevelse! :-)

 

Er det lenge siden du mistet da?

 

Håper du kommer over hit straks da,når kan du teste?

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei elli!

Jeg mistet 24.februar, og har ikke brukt prevansjon etter det. Hadde en blødning for snart 2 uker siden nå, litt mindre enn en vanlig mens, men tenkte at alt håp var ute for spire den perioden. Hvis det var mensen, har jeg jo el i løpet av uken som kommer. Men jeg er jammen ikke sikker lenger. Hører at en del andre som har hatt SA hadde kraftig blødning når tanta kom igjen etter SA, men jeg har bare hatt pingle-mensen. Og så er jeg kvalm i tillegg, og innimellom stikkete i puppene. Kan være bare ønsketenkning, kan liksom ikke stole helt på kroppen min, for jeg har jo så lyst å være gravid!

Tror jeg skal teste i morgen tidlig:)

 

Hvor langt er du på vei, og når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid så lett å vite hva kroppen styrer med etter den har mista. Kommer vel litt an på hvor langt man var på vei,åssen det skjedde osv. Jeg hadde mye "lettere" mensen uten smerter,men blødde like lenge som normalt,den kom også til normal tid mtp sykluslengden min.

 

De sier jo at man kan ha lettere for å bli gravid etter man nettopp har mistet da. Er vel litt forskjellig vil jeg tro,kommer jo an på om man har lett for å bli gravid ellers da.

 

Spennende å se hva testen din sier da,du får rope det ut her inne! :-)

Lykke til med testinga! Krysser det jeg har:-)

 

 

Jeg er 9+5 idag og har fått termin 22 november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både med forrige barn og i dette svangerskapet har brystene blitt ømme ca 1 uke før forventet mens. Også den gangen jeg mistet fikk jeg ømme bryster omtrent på den tiden.

Det varte omtrent til uke 14. Nå er jeg snart 12 uker på vei og de er fremdeles ganske ømme gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...