**bambi22** Skrevet 22. april 2007 #1 Skrevet 22. april 2007 jeg skal kjøpe meg eggløsnings tester og grviditets tester! men hvem skal jeg velge? tittet litt på babyplan.no 21 el tester og 3 G tester til 180,-,men det er strimmlene,kan de være like bra som (clearblue)stavene?
melkekua™ Skrevet 22. april 2007 #2 Skrevet 22. april 2007 CB sine tester er desidert de beste. Jeg sverger til de digitale!
Brina86 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 men er ikke de himla dyre da? får du sånne ferdig pakker med flere i? elelr er det 100kr pr el digital? *ny*
KineMI Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Jeg heller ikke til cb vanlige tester hvertfall. Digitale har jeg lite erfaring med, men har værtfall ikke fått noen falske resultater på de
melkekua™ Skrevet 22. april 2007 #7 Skrevet 22. april 2007 De er billigere inne på www.billigetester.no Jeg bestiller alltid derfra )
Gjest Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Clear Blue Digitale eggløsningstest, og graviditetstest er veldig bra. Med en digital test er det ikke tvil i resultatet. Fikk positiv graviditetstest for bare noen timer siden, og det er så digg å se at det står gravid i displayet. Har visst det i noen dager, men måtte bare sjekke!!!! De fås tak i til en bedre pris enten i Sverige eller på billigetester.no tror jeg det er! Jeg gidder hvertfall ikke tolke streker, det er mer enn nok nerver ute å går med bare det å bli gravid, om man ikke skal kunne stole på dyre tester! Lykke til )
Brina86 Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 bare 7.. hmmm.. nja... men må du ikek ha MASSE LH for at det skal vises da? har alltidd trodd at de derre pinnene bare helt vanlige var på en måte "extra" sensitive.. aner ikek hvorfor jeg har fått det slik for meg..
Brina86 Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 dytte enda mere... ønsker svar på dette jeg og
**bambi22** Skrevet 23. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2007 Hjelper deg og dytter jeg Brina86 takk for svar jenter! Bestillte begge deler jeg!hehe men fra hvilken dag er det best å begynne med 1 test? jeg bestillte meg 21 el svaver!!!!!så kan vel egentlig begynne etter ferdig med tr?:-) Håper vi får en spire denne mnd!for da mulig vi har termin på enten bursdagen min eller samboern sin!!!!!!hihi
CB-BabyBoy Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 Jeg har ikke hatt annet enn negative erfaringer med CB - gravtest da, ikke el-tester. Har aldri brukt el-test, så derfor kan jeg ikke si noe om de. Har prøvd quick response (samma shiten som CB) og New generation (Vitus apotekene, ca 80 kr). De funker bra og gir klart og tydelig svar. Selv om det ikke er svaret du vil gjerne ha da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå